Westfield Chodov chystá drive-in mikulášské koledování na střeše centra

Westfield Chodov našel způsob, jak svým zákazníkům zprostředkovat tradiční mikulášské koledování i přes aktuální omezení hromadných akcí. Pomyslné „peklo“ vyroste na střeše centra a celá akce proběhne bezkontaktně v režimu tzv. drive-in.

Ještě minulý rok bylo mikulášské koledování jednou z prvních větších akcí v nabitém adventním kalendáři Westfield Chodov. Předvánoční období totiž v centru tradičně doprovází řada koncertů, kulturních vystoupení a interaktivních aktivací. Aby nebyli zákazníci o adventní atmosféru ochuzeni ani letos, přesouvá Westfield Chodov velkou část své vánoční kampaně on-line. Alternativní řešení ale Westfield Chodov hledá i pro pořádání oblíbených in-store eventů.

Letošní situace nás staví před nové výzvy nejen v otázce hygieny, bezpečnosti a provozu centra, ale i pojetí marketingové komunikace. Zákazníkům se stále snažíme nabídnout co nejlepší zážitek z návštěvy našeho centra. Mikulášská drive-in show kreativně adaptuje naši tradiční předvánoční akci na míru aktuálním bezpečnostním nařízením,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

Na střeše centra vyroste speciální instalace s řadou zvukových a hudebních efektů, do které budou zákazníci Westfield Chodov v sobotu 5. prosince postupně přijíždět v bezpečí vlastního auta. O následnou mikulášskou show se postarají známí čeští herci a herečky.

Do připravené instalace budou zákazníci vjíždět jednotlivě a pětiminutové vystoupení tak bude pro každou rodinu unikátní. Kapacita akce je proto omezena na 40 výherců, o kterých rozhodne soutěž na facebookovém profilu Westfield Chodov.

Zdroj a foto: Unibail-Rodamco-Westfield