Uzená masa od K-Mistrů z Kauflandu opět získala ocenění Volba spotřebitelů 2021

Letošní novinky řady uzených mas privátní značky K-Mistři od fochu z Modletic!, které společnost Kaufland vyrábí ve vlastním masozávodě, opět získaly ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Tento marketingový program zákaznických preferencí monitoruje a oceňuje inovativní produkty na českém rychloobrátkovém trhu. „Velmi nás těší toto ocenění přímo od spotřebitelů, a to již druhý rok v řadě. Výrobky z našeho masozávodu bodují v testech kvality pravidelně, ostatně produkty našich privátních značek splňují ty nejvyšší standardy kvality a čerstvosti, navíc jsou za skvělé ceny,“ uvádí tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

Oceněná uzená masa K-Mistři od fochu z Modletic! obsahují minimálně 90 % masa, jsou vyrobena podle Českých cechovních norem a uzena na bukových štěpkách. Po uzení jsou zabalena a ihned distribuována do prodejen Kaufland. K loňským 12 oceněným produktům (celé ředě uzených mas) přibyly letos 4 další – Kořeněná vepřová žebírka, Maďarská pikantní žebírka, Premium uzený bok a Oravská slanina.

Kaufland má jako jediný obchodní řetězec u nás vlastní masozávod v Modleticích u Prahy. Celý proces výroby tak má pod kontrolou – od pečlivého výběru masa od prověřených dodavatelů až po distribuci do jednotlivých prodejen. Díky tomu jsou všechny výrobky zárukou čerstvosti a nejvyšší kvality. V Modleticích u Prahy zpracovávají vepřové a hovězí maso zkušení řezničtí mistři, kteří mají úctu k surovině a tradici řemesla. Pod značkou K-Mistři od fochu z Modletic! připravují různé druhy čerstvého masa, mletá masa, čerstvé grilovací klobásy nebo právě oceněná uzená masa. Výrobky z modletického závodu již získaly řadu dalších ocenění, například Česká chuťovka, nebo se výborně umisťují v testování spotřebitelského časopisu dTest.

Marketingový program Volba spotřebitelů, který realizuje společnost ATOZ Marketing Services, spol. s r. o., podporuje a oceňuje rychloobrátkové výrobky inovované či nově uvedené na český trh. Do letošního 21. ročníku bylo přihlášeno 196 výrobků od menších domácích firem i velkých mezinárodních společností. Vítězné produkty vzešly z komplexního průzkumu, který byl realizován na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů z řad konzumentů výzkumnou společností Nielsen IQ v průběhu května.

Zdroj a foto: Kaufland

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010