Sportisimo uvedlo nový spot k začátku školy

Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu spustil svou předškolní kampaň. Hraje si s myšlenkou, že už se děti letos nemohou dočkat začátku školního roku.

V nových kampaňových spotech Sportisimo nastiňuje, že by se už děti nejradši oblékly do výstroje svých oblíbených sportů a vyrazily do školy. Videa vznikla in-house a od pondělí je mohou diváci vidět na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, ale i na YouTube. Tam se reklama dostane i k rumunským a maďarským zákazníkům.

Škola, kamarádi, kroužky, sport. To vše jsou věci neodmyslitelně spjaté se začátkem školního roku, ale zároveň i s naším brandem. V kampani chceme primárně rodičům ukázat, že ve Sportisimo síti seženou pro svoje školáky úplně všechno, od batohu a pohodlných bot na cesty do školy až po výbavu pro zájmové aktivity. Zároveň chceme samozřejmě motivovat k tomu, aby děti vedli k pohybu, a umožnili jim tak zažívat šťastné sportovní okamžiky s kamarády,” říká Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima. „Letos bylo čekání na školu obzvlášť dlouhé, a tak jsme právě na motivu školáckého nadšení postavili celou komunikaci,” doplňuje. 

Zmíněný námět se objevuje nejen v televizních a YouTube spotech, ale také v POS/POP komunikaci. Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay. 

Zdroj a foto: Sportisimo

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010