Společnost Mattoni 1873 rozjela podporu restaurací

254 zobrazení

Největší producent nealkoholických nápojů u nás, společnost Mattoni 1873, rozjela od poloviny června program, který má restauracím pomoci vyrovnat se se současnou obtížnou situací. Přispět k záchraně ohrožených podniků je jedním z klíčových cílů jejích obchodních a marketingových aktivit. Za restauracemi, hospodami, bary, ale třeba i stánky s občerstvením jde s pestrou škálou podpory – od vybavení zahrádek až po různé formy marketingových aktivit, které pomohou nalákat zákazníky nazpět. Návštěvnost podniků chce zvýšit například i se zážitkovými a gastronomickými trucky, jejichž zisky půjdou rovnou majitelům hospod.

Restaurace a hospody se potýkají s velkými hrozbami. Je potřeba jim bez odkladu pomoci. Léto bude rozhodující. Omezené cestování, malý turistický ruch, omezená návštěvnost či otvírací doba a restrikce. To vše hospodám a restauracím rozhodně neprospívá,“ říká Ondřej Postránský, ředitel strategického marketingu Mattoni 1873.

Pepsi vizualizace – kampaň Souboj chutí

Pro restaurace proto vznikl komplexní program, který zahrnuje jak přímou marketingovou podporu jednotlivých restaurací, tak i celou řadu produktových pobídek. Společnost Mattoni 1873, která od roku 2018 distribuuje v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, také produkty z portfolia společnosti PepsiCo, dodává své produkty do tisíců českých a slovenských podniků.

I když jsme i my uzavřením restaurací a hospod přišli o tržby, věříme, že je nezbytné jim podat pomocnou ruku. A těší nás, že se tato pomoc již v prvních dnech setkala s velkým zájmem,“ dodává Postránský.

Unikátní digitální podpora i zisky z foodtrucku hospodám

Značky z portfolia Mattoni 1873 Pepsi a Schweppes spustily program, který má pomoci přímo zvyšovat návštěvnost restaurací. Podle Michala Šlechty, manažera značky Pepsi, je potřeba povzbudit lidi, aby se do restaurací začali vracet a zajistit, aby pro ně návštěva byla zážitkem. Podle toho dostal program i svůj pracovní název: Oživ svůj podnik. „Záchranou pro restaurace bude, když se do nich vrátí zákazníci. A to je pro nás klíčový cíl, všechny aktivity v nejbližším období mu proto přizpůsobujeme,“ dodává k tomu Šlechta. Například restaurace mohou získat bezplatnou online kampaň, která jim pomůže oslovit statisíce návštěvníků. Jde o unikátní digitální podporu, kterou stovkám provozoven poskytnou profily Pepsi a Schweppes na sociálních sítích. Každá restaurace nebo hospoda, která se do programu zapojí, získají nemalou mediální podporu s cílem přilákat do nich zákazníky. „Každý post by měl mít zásah okolo 7,5 tisíce lidí v okolí dané restaurace. Počítáme, že do akce zapojíme až 700 restaurací, a programem oslovíme celkem 5 milionů potencionálních zákazníků,“ říká Šlechta.

Schweppes . vizualizace malého baru

Značky Pepsi a Schweppes na pomoc restauracím také vysílají food truck a bary, které oživí restaurace, zahrádky a další místa. Podle Šlechty veškerý zisk vzniklý prodejem nápojů či jídla plynoucí z těchto aktivit půjde přímo majitelům podniků.

Zdroj a foto: Mattoni 1873