Špičkový český ManaBurger exkluzivně na Košík.cz

Hlavní grilovací sezona se blíží, a i letos je jasné, že kromě steaků se budou na grilu stále častěji objevovat také rostlinné alternativy masa. Jedna z nich – ManaBurger – ambiciózní gastronomický projekt od tvůrců nejznámějšího českého jídla budoucnosti Mana, proto poprvé míří do maloobchodní sítě. Koupit ho je možné exkluzivně na Košík.cz.

Košík do nabídky zařadil 130gramové ManaBurgery po 4 kusech za zaváděcí cenu 349 korun. Svoji vegetariánskou a veganskou sekci tak rozšířil o další zásadní produkt. 

Rostlinný ManaBurger je první nutričně kompletní rostlinný burger na světě, který obsahuje ideální poměr všech živin, bílkovin, tuků, sacharidů a vlákniny. Je složen ze stoprocentně prémiových rostlinných surovin, které firma nechává testovat ve státem certifikovaných laboratořích. Vyvinut je přímo v pražském výrobním závodě společnosti.

ManaBurger má vysoký obsah proteinů a obsahuje směs pěti rostlinných bílkovin – hrachové, rýžové, konopné, mungové a řasové. Jeden burger o hmotnosti 130 g obsahuje 20 g kvalitních bílkovin. Zároveň má vysoký obsah vlákniny (4,2 g) i hodnotných tuků omega-3 z mořských řas včetně DHA a EPA. V jedné porci je celkem 22 g výživných, především zdravých nenasycených rostlinných olejů, zastoupen je například řasový, kokosový nebo lněný olej. Burger obsahuje 14 vitamínů a 24 minerálních látek, zároveň však pouhé 4 g komplexních sacharidů.

ManaBurger má nízký obsah soli a obsahuje pouze přírodní barviva z červené řepy a červené papriky, přidaný karamel pak dodává tmavší barevné tóny po tepelné úpravě. Burger je také bez přidaného glutamátu a bez lepku.

Vyvinuli jsme burger, který má skvělou chuť a strukturu podobnou skutečnému masu, jeho výroba je výrazně šetrnější k životnímu prostředí a energetická náročnost je o polovinu nižší než u produkce hovězího,“ říká tvůrce burgeru a zakladatel Many Jakub Krejčík.

Nejedná se o potravinu zaměřenou jen na vegany. Naopak. Chceme nabídnout alternativu všem, kteří mají rádi maso a ikonické hovězí burgery, ale chtějí si dopřát zdravější verzi, která je vyrobená s minimálním dopadem na planetu a zároveň přitom nutričně oproti masu vůbec nic neztrácí.“

Podíl prodaných rostlinných alternativ masných výrobků na Košíku opět meziročně vzrostl. Podle Jana Škrabánka, marketingového ředitele, stojí za oblibou především trend flexitariánství – tedy částečného nahrazování masa i u lidí, kteří vegetariány nejsou.

Zájem o alternativy masa meziročně vzrostl čtyřnásobně a nezapomínáme na ně ani v rámci letošní kampaně ‘Grilování na klik’. Ten důvod je zřejmý – lidé více přemýšlejí o zdravém životním stylu i environmentálních otázkách a na obojí jim v podobě našich produktů na Košíku rádi přinášíme odpověď,“ zakončuje Škrabánek.

Zdroj a foto: Košík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010