Skladování a logistika je náš denní chleba, aneb poradíme si s každou záludností

ppmfactum-logo

Nedávno jsme se všichni potýkali s pandemií Covid-19, kdy bylo nutné v první řadě ochránit zdraví našich zaměstnanců a jejich blízkého okolí a současně zabezpečit veškeré procesy skladu a logistických služeb pro naše klienty. Samozřejmostí pro naši společnost bylo udržení veškerých interních procesů, ISO norem a vládních nařízení. Pro zajištění plynulého chodu jsme rozdělili interní tým na dvě směny tak, aby se vzájemně nepotkávaly, a tím jsme zabezpečili nepřerušený chod veškerých skladovacích a logistických služeb.

V současné turbulentní době se snažíme přizpůsobit naše podnikání a interní procesy skladování vývoji trhu a eliminovat tím negativní aspekty ovlivňující nejen nás, ale především naše klienty.  Jako všechny společnosti se i my potýkáme s energetickou krizí a vysokou inflací. Náš cíl je optimalizovat rostoucí náklady neutuchajícím zlepšováním procesů, technologií, investicemi do nového zařízení či rozvojem zaměstnanců, které podpoří naši snahu, aby byl dopad na naše klienty co možná nejmenší.

Nevzdáváme se, ba naopak! Naším hlavním cílem nadále zůstává zlepšovat již aktuálně nastavený vysoký standard našich logistických služeb. Slovo „NE“ neznáme…. Vždy se snažíme najít nejefektivnější variantu řešení požadavku našich klientů při správném zabezpečení jednotlivých logistických úkonů od přijetí zboží na sklad, fyzickou kontrolu, zaevidování do systému, uskladnění na správnou pozici až po vyskladnění, kompletaci, zabalení a jeho bezpečné doručení na místo určení. Nepřekvapí nás žádný požadavek. Každý klient má své potřeby, a proto vždy po konzultaci s klientem hledáme nejlepší individuální řešení. Někdy je potřeba uskladnit velké množství drobností a podruhé zase nadrozměrné „nadpaletové“ POS vybavení prodejen. Není problém! Náš tým si s tím poradí.

Veškerá komunikace s klienty a řešení požadavků se děje ve světě on-line systému. On-line systém ppm factum, je interně vyvinut a plně zpravován naší společností. Prošel kompletní inovací a stále jej vylepšujeme a upravujeme na základě každodenních zkušeností a získané zpětné vazby od klientů. Primárním cílem je jednoduché a přehledné on-line prostředí, kterému klient ihned a intuitivně porozumí a jak se říká, měl vše ihned „po ruce“. Klient má přes individuální přihlášení veškeré své zásoby i komunikaci permanentně pod kontrolou a na jednom místě – kdykoliv a kdekoliv. Tím šetří svůj drahocenný čas, jelikož nemusí nikam volat či jezdit a vše komplikovaně vysvětlovat.

Naše zkušenosti a inovace jsou podloženy dlouholetým servisem na poli skladování a logistiky, který poskytujeme jak malým, středním, tak i velkým nadnárodním společnostem. Naši klienti nám pomáhají růst, snažíme se jít s dobou a neprodleně reagovat na změny trhu. „Pasujeme“ náš servis na aktuální potřeby našich klientů, čímž nejsme pro naše klienty pouhým poskytovatelem služeb, ale stáváme se jejím plnohodnotným partnerem při jejich podnikání.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010