Saunia vstupuje na Slovensko, kde firmám nabídne saunovací teambuildingy

Ani dvouměsíční uzavření nepřerušilo rozvoj největší sítě saunových světů v Česku, společnosti Saunia. Ta nyní finišuje další expanzi a i přes komplikace spojené s koronavirem cílí na obrat srovnatelný s loňským rokem. Nejrychleji rostoucí wellness start-up v Česku chystá do konce roku otevření dalších dvou poboček, z toho jednu zahraniční na Slovensku. O saunování je totiž výrazně vyšší zájem než v minulých letech, a to jak ze strany jednotlivců, tak firem. Pro firmy proto vzniknou nové produkty – včetně saunovacích teambuildingů.  

První zahraniční pobočka Saunie v bratislavském Aupark centru by se měla otevřít ještě před začátkem hlavní saunovací sezony. Bude mít kapacitu asi 250 návštěvníků v jeden čas a nabídne 8 druhů saun. Již v této sezoně by ráda dosáhla na 40tisícovou návštěvnost. Práce byly obnoveny také na vznikající ostravské pobočce. Do konce roku by tak síť Saunia měla mít 13 saunových center. 

Nejrychleji rostoucí wellness start-up letos i přes covid cílí na obrat 260 milionů. Kromě expanze mu pomáhá především rostoucí zájem Čechů o zdraví, který prokazatelně nastartovala koronavirová epidemie. Jen v posledních dvou měsících dosáhla návštěvnost saunových světů Saunia dvojnásobku obvyklého stavu, a to i přes to, že provoz center do druhé poloviny června podléhal dílčím omezením a léto patří z pohledu návštěvnosti k nejslabším obdobím. „Vysvětlujeme si to mj. i zvýšeným zájmem lidí o jejich zdraví a imunitu, pro které je saunování prospěšné,“ vysvětluje Jaroslav Zonyga, COO SAUNIA.

Budoucnost v růstu Saunia vidí také v užší spolupráci s firmami. Pro ty momentálně připravuje zcela nový produkt – možnost krátkodobých pronájmů saun a zázemí pro firemní účely včetně firemních prezentací nebo teambuildingů. I ze strany firem totiž poptávka výrazným způsobem roste a saunování se jako zaměstnanecký benefit prosazuje stále častěji.

Už v devadesátých letech prokázal profesor Erzard Ernst, že saunování může skutečně fungovat jako prevence proti virovým onemocněním a zvyšovat tak produktivitu firem, kterým v době epidemií nechybí klíčoví zaměstnanci. Nyní se touto cestou vydávají i české firmy, ten obrat ve změně přístupu ke zdravotní prevenci u vlastních zaměstnanců je velice výrazný,“ zmiňuje Zonyga.

Saunia v tomto ohledu vychází ze zahraniční zkušenosti. Například ve Finsku je společné saunování kolegů z práce běžnou součástí firemní kultury, v sauně není problém vést dokonce některá interní jednání. Prostředí sauny navíc kromě zdravotního efektu také aktivizuje mozek a posiluje paměť.

Češi jsou svým naturelem velice uvolnění a konkrétně Finům se v tom hodně podobáme. Zájem o ‘saunové teambuildingy’ je tak velký, že má smysl koncept vyzkoušet,“ zakončuje Zonyga.

Saunování se u Čechů těší vysoké oblibě především v posledních letech, kdy se i díky Saunii výrazně zvýšila dostupnost veřejných saun. V současnosti má s pravidelným saunováním zkušenost každý dvacátý dospělý Čech a v oblibě saun patří Češi mezi špičku Evropy.

Zdroj a foto: Saunia

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010