PPL slaví narozeniny a spouští online hru

Společnost PPL letos slaví 25 let a při té příležitosti si připravila speciální soutěž pro příjemce zásilek. Po dobu 25 dní bude rozdávat každý den jeden dárek, patřící k tomu nejoblíbenějšímu, co si lidé objednávají z českých e-shopů. A protože si nejvíce lidí, konkrétně 57 % Čechů, přes internet kupuje elektroniku, můžou se výherci těšit třeba na mobilní telefon nebo na novou televizi. Soutěž trvá do 16. července. Své štěstí může zkusit každý, komu bude PPL v období soutěže doručovat balík z e-shopu.

Pokud chcete vyhrát balíček, který jste si neobjednali, ale zaručeně vám vykouzlí úsměv na rtech, zapojte se do soutěže PPL 25 let s vášní pro balíky. Stačí navštívit stránky a  poskládat obrázek PPL Parcelshopu. Každý den bude vybrán nejrychlejší soutěžící, který získá jednu z mnoha hodnotných cen.

Čechy baví elektronika

O podobě výher rozhodli sami Češi – a to tím, jaké balíky si nechávají posílat nejčastěji. Podle průzkumu společnosti Nielsen Admosphere pro PPL si například senioři často nechávají dovézt domácí spotřebiče, ženy pak třeba kosmetiku – celkově tyto produkty na e-shopech nakupuje 37 % lidí. Druhou nejoblíbenější kategorií je oblečení, které si přes internet kupuje 56 % dotázaných. Vůbec nejraději ale Češi používají e-shopy k nákupu elektroniky – přes internet si ji objednává ještě o procento více lidí, tedy celých 57 %.

Rozhodli jsme se slavit společně s našimi zákazníky, proto jsme i volbu dárků přizpůsobili tomu, co mají Češi nejraději,“ vysvětluje Milan Loidl, marketingový ředitel PPL CZ s.r.o. „Musím říci, že jsme rádi, že si lidé nejvíce objednávají právě elektroniku – kdybychom místo toho rozdávali oblečení, nemuselo by každému hned padnout. A to raději ani nemluvím o dalších druzích zboží, jako třeba o krmení pro zvířata,“ dodává Loidl s úsměvem.

I vybavení pro domácí mazlíčky se mezi ženami dostalo do top 7 nejvíce objednávaného zboží. Žádnou maminku pak jistě nepřekvapí, že desetina lidí v e-shopech nejčastěji kupuje hračky. Dobrou zprávou je pak rozhodně to, že mezi mladšími lidmi do 34 let se těší velké popularitě také knihy, které si nechává posílat 38 procent dotázaných.

25 let, 25 cen

25 let je krásné výročí, které si zaslouží náležitou oslavu,“ říká Loidl. „Chceme při té příležitosti poděkovat všem našim zákazníkům, kteří si v e-shopech volí dopravu s PPL, za důvěru, kterou nám projevují. I proto jsou dárky, které můžou vyhrát, opravdu hodnotné.“

Mezi cenami v soutěži 25 let s vášní pro balíky proto nechybí mobilní telefon Huawei nebo třeba tři Full HD LED televizory Sencor SLE. Kromě toho mohou soutěžící vyhrát i čtvery fitness hodinky Samsung Galaxy nebo 5 bezdrátových sluchátek od značky JBL. Další dárky pak představují dvě moderní digitální váhy a 2 čističky vzduchu a aby si na své přišli i ti, kdo elektronice tolik neholdují, doplňují sestavu 3 skládací koloběžky.

Rychlejší zvítězí

Pokud si děláte na některou z cen zálusk, stačí navštívit stránky a vyplnit číslo balíku od PPL (začínající číslem 4), který je vám právě doručován. Pak už si můžete zahrát jednoduchou hru, ve které máte za úkol poskládat posouváním čtverečků po hrací ploše obrázek PPL Parcelshopu. Každý den bude vybrán soutěžící s nejrychlejším časem, který získá dárek pro daný den.

Soutěž potrvá 25 dní od 22. června do 16. července 2020. Pokud vám bude společnost PPL doručovat během této doby více balíků, můžete zkusit štěstí třeba i vícekrát. „Už 25 let děláme lidem radost a vozíme jim dárky, které si objednali. Proto jsme se tentokrát rozhodli přichystat svým zákazníkům překvapení a dát jim šanci vyhrát dárek, který si ani nemusí objednávat,“ uzavírá Loidl.

Zdroj a foto: PPL CZ

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010