Pepsi uvádí další svoji příchuť – limetku a višeň doplní nově exotické mango

Oblíbená značka colových nápojů uvádí na český trh Pepsi Mango. Řada ochucených Pepsi se tím nově rozšiřuje také o exotickou příchuť. Stejně jako Pepsi s limetkou nebo višní je i Pepsi Mango jen v bezkalorické variantě. Představení produktové novinky doprovází podpora v digitálním prostředí.

Bezkalorické colové nápoje s příchutí jsou u českých zákazníků v kurzu. Věříme, že i Pepsi Mango se rychle stane vyhledaným nápojem a naváže na popularitu našich příchutí limetky a višně,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.

Příchuť manga byla vybrána z několika dalších ochucených variant na základě spotřebitelského testování. Tato exotická ovocná příchuť je navíc v colovém segmentu na českém trhu unikátní.

Pepsi svou novinku podpoří v digitálním prostředí, zejména na sociálních sítích, kde počítá mimo jiné se zapojením influencerů.

Pepsi Mango je dostupná v plechovkách o objemu 0,33 litru a PET lahvích o objemu 0,5 litru, 1,5 litru, 2 litry a 2,25 litru. V obou formátech se představí s letos nově uvedeným designem svých etiket. Pepsi s příchutí manga je k dostání v tradiční maloobchodní síti.

Bezkalorické nápoje jsou v kurzu

Snižování kalorické hodnoty cukru v limonádách je trend, který v posledních letech posiluje i mezi českými zákazníky. Proto se během dubna a května dostane podpory formou kampaně i bezkalorickému nápoji Pepsi Max. „Kampaň na Pepsi Max bude mít čistě produktový charakter s cílem podpořit celý segment colových limonád bez cukru,“ doplňuje Kateřina Komárková s tím, že Pepsi Max se představí v televizním spotu a v digitálním prostředí.

Zdroj a foto: PEPSICO CZ

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010