PENAM vsadil u nových produktů na trendy příchutě a online komunikaci

498 zobrazení

Ke konci roku uvedla společnost PENAM na trh hned tři produktové novinky a rozšířila tak svůj sortiment sladkého pečiva.

Swing s pudinkovou náplní je novinkou z prémiové řady Ze srdce sladké, do níž patří výrobky jedinečné složením a kvalitou těsta použitých náplní. Swing obsahuje 40 procent pudingové náplně. „Jedná o klasickou chuť, kterou mají Češi rádi. Přesto je na trhu nedostatek pudinkových výrobků. Naše prémiová řada Ze srdce sladké má své stále zákazníky. Proto byl prémiový produkt s oblíbenou pudinkovou příchutí sázkou na jistotu,“ přibližuje záměr uvedení produktu na trh Martin Dolský, ředitel marketingu společnosti Penam. Výrobek krátce po svém uvedení na trh získal ocenění Dětská chuťovka 2020.

Kombinací jemného plundrového pečiva a nadýchané ovocné krémové náplně se mohou chlubit další dvě nové příchutě sladkých špiček, které doplňují trio produktových novinek. „Cílíme na konzumenty, pro něž je zásadní chuť výrobku. I proto sázíme na klasiku v podobě malinové příchutě anebo momentálně velmi populárního rakytníku zjemněného jablkem,“ vysvětluje produktovou koncepci Martin Dolský z Penamu.

Launch všech novinek je podpořen online komunikací; vlastní kanály v podobě sociálních sítích Penamu vedle standardního obsahu v podobě informačních příspěvků či soutěží doplní video obsah a na Instagramovém účtu @penam_cz proběhne foto soutěž. Vlastní online formy podpory zahrnují i web Penamu včetně Penam TV. Kampaň v printu běží od října a zahrnuje především lifestylové magazíny.

Sampling vedle klasického rozdávání vzorků zahrnuje strategický nástroj v podobě testování zákazníky. „Možnosti být součástí testovacího boxu novinek Brandnooz využíváme již po několikáté. Máme díky tomu unikátní a velmi přesnou zpětnou vazbu od cirka více než tisícovky respondentů,“ uzavírá nastavení komunikace Dolský.

Zdroj a foto: PENAM