Ondřej Bank je hlavní tváří kampaně Tesco a Mastercard

280 zobrazení

Legenda alpského lyžování Ondřej Bank se stal tváří nové kampaně Tesco a Mastercard. V případě platby kartou Mastercard v obchodech Tesco můžete vyhrát balíček aktivit na světovém poháru v Kitzbühelu, a to v doprovodu ostříleného lyžařského barda. Součástí výhry je ubytování a lístky na závody světového šampionátu. Kampaň se objevuje v digitálu, tištěných médiích i v samotných obchodech.

Za kreativním konceptem kampaně stojí Tesco a Ogilvy, digitální část má na starosti agentura Dotcom, autorem fotografií je Jaroslav Šijka. V rámci soutěže, která běží až do 30. listopadu probíhají aktivity instore – senzormatiky, polepy a plakáty, printová část pak v Reflexu, Blesku pro ženy, Nedělním deníku Sport, Sport magazínu, Blesk magazínu a deníku Blesk. Digitální kampaň probíhá přes různé servery.

„Ondřej Bank je ztělesněním lyžování v Česku, proto jsme rádi, že jsme právě jeho získali do této kampaně. Pro samotné soutěžící je zárukou nezapomenutelného zážitku,“ říká Markéta Koptišová Mocová, manažerka finančních služeb společnosti Tesco.

Princip soutěže spočívá v tom, že máte nakoupit v obchodech Tesco, zaplatit kartou Mastercard a účtenku s autorizačním kódem zadat na webové stránce. Pro hlavní výhru je pak ještě nutné napsat, proč právě vy máte být výhercem.

Každý týden se losuje 10 výherců. Každý výherce obdrží celodenní skipass pro 2 osoby do českých lyžařských středisek. Hlavní cena se pak losuje na konci soutěže. Na výherce čeká balíček pro 2 osoby na závody šampionátu v lyžování v Kitzbühelu s hlavní tváří kampaně Ondřejem Bankem. Balíček obsahuje dopravu, ubytování ve 4*hotelu v Kitzbühelu, místo v Mastercard lounge na sledování závodu, prohlídku trati s rozhodčími, lyžování s Ondřejem Bankem a další překvapení.

Zdroj a foto: Tesco Stores ČR