Obchodní řetězec BILLA představuje novou privátní značku

  • Značka Grill Party rozšiřuje portfolio privátních značek obchodního řetězce BILLA.
  • Zákazníci si budou moci vybrat z portfolia 60 produktů na grilování. Paralelně s novou privátní značkou nabídne BILLA zákazníkům i potřeby nezbytné pro grilování.
  • Grill Party bude zákazníkům představena v rámci doprovodné kampaně napříč komunikačními kanály, která startuje ve středu 27. dubna.

Novou privátní značku Grill Party uvádí na trh obchodní řetězec BILLA. Jak napovídá jméno, BILLA pod touto značkou nabídne zboží ze segmentu potravin. Zákazníci si pod značkou Grill Party budou moci v prodejnách BILLA zakoupit několik druhů mas určených pro grilování, sýry, omáčky, ale i pečivo a zeleninu. Paralelně budou zákazníci moci v BILLE pořídit i nutné pomůcky na grilování, jako například tuhé podpalovače, grilovací kleště či servírovací tácky a prkénka. Stejně jako je tomu u dalších privátních značek BILLY, výrobky Grill Party jsou vyráběny převáženě českými výrobci, kteří procházejí pravidelně interními audity kvality a splňují náročné požadavky na kvalitu vyráběných výrobků podle předem stanovených norem společnosti BILLA.

Cílem zavedení nové privátní značky Grill Party je nabídnout zákazníkům atraktivní sortiment určený pro okamžité grilování. Značka přichází v ideálním načasování před filipojakubskou nocí a pálením čarodějnic, těsně před startem grilovací sezóny. „Lidé si grilování obecně spojují především s příjemnou atmosférou se svými blízkými, a hlavně s dobrým a kvalitním pohoštěním na stole. Širokou nabídku produktů Grill Party uvítá každý, kdo si během léta pravidelně grilování užívá a chce mít jistotu, že svým hostům nabídne jídlo připravené z dobrých a kvalitních surovin,“ uvádí Lucie Průšová, marketingová ředitelka BILLA ČR.

Pod značkou Grill Party si zákazníci v prodejnách BILLA vyberou z portfolia 60 výrobků. „Samozřejmostí jsou různé druhy mas a uzenin, které se hodí na přípravu burgerů nebo k přímému grilování. V nabídce dále naleznou například sýry, pečivo, mnoho druhů omáček, čerstvou i zavařovanou zeleninu nebo houby. Vegetariáni mohou sáhnout například po marinovaném tofu. Paralelně ke značce Grill Party nabídneme zákazníkům i další pomůcky ke grilování, jako například grilovací náčiní, tuhé podpalovače, tácky a servírovací prkénka nebo kuchařské zástěry,“ upřesňuje Lucie Průšová.

Pro zvýšení povědomí o představované značce Grill Party startuje BILLA také novou komunikační kampaň. Hlavní roli v ní hrají právě nabízené potraviny v kombinaci s tipy na úpravu jednotlivých pokrmů. Upoutávat pozornost na novou značku bude BILLA ve všech komunikačních kanálech včetně TV, printu, rádia a in-store komunikace až do začátku října, kdy grilovací sezóna obvykle končí. Důležitou součástí bude komunikace na sociálních sítích a na blogu Gusto Academy, kde najdete mimo jiné i recept, jak si ugrilovat burger z nabídky Grill Party.

Obchodní řetězec BILLA svoje portfolio privátních značek dlouhodobě posiluje a rozvíjí. Značka Grill Party je již 19. privátní značkou v sortimentu BILLY. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy byl za loňský rok více než 22 %.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010