Žabka zavedla obslužný pult

Maloobchodní síť prodejen Žabka rozšířila nabídku poskytovaných služeb pro své zákazníky. Každý z nich si může pochutnat na kvalitních, čerstvých a zdravých pokrmech z nabídky obslužného pultu, který se v rámci pilotního projektu nachází od 1. března v pražských prodejnách v Obloukové a Legerově ulici.

Zákazníci mají možnost vybírat z široké nabídky, která kromě chlebíčků, balených baget nebo salátů zahrnuje rovněž polévky a hotová jídla. Zároveň mohou využít nově vytvořený prostor k posezení a zakoupené občerstvení konzumovat přímo v prostorách prodejen.

„Naše strategie dlouhodobě vychází z potřeb a přání našich zákazníků. Dnes už neplatí, že ve svém obchodě chtějí pouze nakoupit kvalitní potraviny za co nejlepší cenu. Kromě toho vyhledávají veškeré další doplňkové služby. Například právě ty, které jim umožní dobře a rychle se najíst,“ vysvětluje Radim Lunda, generální manažer sítě Žabka. „Pilotní projekt by měl přivést do našich obchodů nové zákazníky a zároveň zvýšit podíl tržeb z oddělení lahůdek na celkových výsledcích.“ Očekávaný objem tržeb na obslužných pultech činí 4 %.

Spolu se zavedením obslužného pultu došlo k doplnění sortimentu o zdravé produkty. Jeho součástí je dohromady přes dvě stovky čerstvých a trvanlivých potravin, ať už se jedná o produkty veganské, bio, proteinové, farmářské nebo bez laktózy.

Vedle běžného potravinářského sortimentu Žabka i nadále nabízí svým zákazníkům také pestrou paletu doplňkových služeb jako on-line nakupování s možností doručení nebo vyzvednutí nákupu přímo v obchodě, platba složenek, dobíjení kreditu nebo výběr hotovosti.