Nákupy v karanténě: Češi se sháněli po barvách na vlasy, antibakteriálních gelech, mýdlech i krémech na ruce

Supermarkety a hypermarkety byly počátkem nouzového stavu pro Čechy jedním z mála míst, kde mohli nakupovat potřebné zboží. Jak zpětně dokládají prodejní data z obchodů Albert, mnoho Čechů zřejmě vyřešilo uzavřená kadeřnictví po svém. Výrazně totiž vzrostl zájem zákazníků například o barvy na vlasy i vlasovou kosmetiku.

Za období od března do poloviny dubna zákazníci v našich obchodech nakoupili o téměř čtyři desítky procent více barev na vlasy v porovnání s obdobím před zavedením karanténních opatření,“ říká Michaela Slámová manažerka segmentu kosmetiky obchodů Albert a dodává: „Stejně tak u vlasové kosmetiky pozorujeme mírný nárůst, a to přibližně o desetinu.“

Dezinfekční gely číslem jedna

Výraznou pozornost zákazníků zaznamenal také segment zboží osobní hygieny. „Lidé ve velkém řešili hygienu rukou, což odráží aktuální domácí i globální situaci. Odpovídá tomu mnohonásobně vyšší zájem o antibakteriální gely,“ zmiňuje Michaela Slámová „Také u mýdel došlo ke zřetelnému navýšení prodaných kusů. Zejména u tekutých, kde se jednalo o více než stoprocentní růst oproti běžnému dni,“ doplňuje Slámová s tím, že u tuhých mýdel byl zájem zákazníků přibližně poloviční.

Zaznamenali jsme také vyšší prodeje krémů na ruce, a to o necelou polovinu. Vysvětlujeme si to častým používáním zmíněných antibakteriálních gelů, které mohou kvůli obsahu alkoholu ruce vysušovat,“ uzavírá Slámová.

Zdroj a foto: Albert Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010