Nábytek ANTERIA do kanceláří a obchodů

Prvotřídní nábytek, zvládání i šibeničních termínů, zodpovědný montážní tým a flexibilní komunikace se zákazníkem, je pro nás standardem, na kterém si zakládáme.

O kvalitním nábytku, službách a o tom, jak je důležité dělat pro zákazníka i něco navíc, jsme si povídali s výkonným a obchodním ředitelem české rodinné firmy ANTERIA – Janem Menčíkem.

První zakázky společnosti ANTERIA byly laboratoře, proč jste začínali zrovna takovými projekty?

Firmu založila moje maminka Marcela Bazalová se svým manželem Milanem Bazalou v roce 2006 jako projekční kancelář, ve které realizovali projekty na vybavení laboratoří, protože s tím měli zkušenost z předchozího zaměstnání. Nábytek navrhli, objednali u dodavatele a zkoordinovali dodávku s montáží. Dá se říct, že dříve ANTERIA fungovala tak, že realizovala dodávky „na klíč“. Už v té době vznikaly zakázky od laboratoří základních a vysokých škol až po specializované laboratoře farmaceutických společností.

V jaké fázi jste se k rodinnému podnikání připojil Vy?

Do společnosti jsem podílově vstoupil po dokončení studií v roce 2010. V této době se jednalo o malý 4členný tým, který se teprve rozrůstal. Začal jsem primárně pracovat jako obchodní zástupce pro nově vznikající e-shop BezvaKancl.cz, který jsme založili, abychom rozšířili svou působnost i mimo odvětví laboratoří. Založením e-shopu BezvaKancl.cz se nám zvedly tržby, ale neměli jsme vlastní výrobní stroje a byli tak stále závislí na jiných dodavatelích. Časem se ukázalo, že dodavatelé, kteří nám nábytek a polotovary dodávají, nestíhají smluvené termíny. To nás přimělo k pořízení vlastních CNC strojů a zřizování vlastní výroby. Díky tomu jsme mohli začít realizovat projekty i do atypických komerčních prostorů. Zároveň jsme mohli začít pracovat rychleji a v kvalitě, kterou jsme si ovlivňovali sami. V současné době tedy vybavujeme nejen laboratoře, ale také kompletně celé kanceláře. Z atypických interiérů jsou to například showroomy, optiky či call centra.

O sortimentu a filozofii společnosti ANTERIA se dozvíte více ZDE.

Tento článek jsme přinesli ve spolupráci s partnerem našeho portálu, odborným časopisem Brands&Stories, který se zaměřuje na značky, koncepty kamenných obchodů a na POP-marketing.

Zdroj a foto: Brands&Stories

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010