Na Black Friday nechává větší nákup módy až dvě třetina Čechů

Do slevové akce Black Friday se zapojuje stále více uživatelů, což dokazuje i výzkum Fashion (Re)search vyhledávače módy GLAMI. Rovných 66 % respondentů potvrdilo, že velký nákup nových oděvů, obuvi a módních doplňků nechávají schválně na tuto slevovou akci. Nadprůměrně využívají tento den pro své nákupy zákazníci GLAMI, což uvedlo 71 % z nich. Výzkum Fashion (Re)search vypracoval vyhledávač módy GLAMI ve spojení s agenturou Response:now.

Tradiční předvánoční výprodejový den Black Friday zasáhne po celém světě milióny lidí, kteří nákupnímu šílenství podléhají. A jak jsou na tom čeští uživatelé internetu? To zjišťoval vyhledávač módy GLAMI, který ve svém dlouhodobém online výzkumu Fashion (Re)search oslovil 4,5 tisíce respondentů. Z dotazování týkajícího se Black Friday vyplynulo, že rovných 66 % respondentů nechává svůj velký nákup nových oděvů, bot a módních doplňků účelově na tuto jednodenní akci. Nadprůměrně využívají slevovou akci zákazníci GLAMI, což uvedlo celých 71 % z oslovených.

Letošní Černý pátek připadá na 29. listopadu 2019 a dle výzkumu jej využívá vždy a pravidelně 5 % respondentů. Často své oblečení a obuv kupuje v rámci akce 12 % a občas se do slev zapojí 23 % respondentů. Zřídka kdy využívá tuto možnost 27 % a celých 34 % českých uživatelů internetu nenakupuje během Black Friday vůbec.

Vyplývá to z výzkumu Fashion (Re)search, který pro GLAMI zpracovala agentura pro průzkum trhu Response:now na vzorku  4 500 žen a mužů napříč věkem (18–60 let) z různých koutů České republiky.

Zdroj: GLAMI, foto: pixabay

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010