Marketplace Nulisec se rozšiřuje o farmářské a ekologické značky

Velkoobchod je od jeho počátků založen na osobním kontaktu a prodeji. Aktuální dění ve světě však ukazuje, že modely v obchodu se mění a B2B toho není výjimkou. V Česku jsou toho příkladem lokální společnosti, které nastavují nové trendy nejen v segmentu kvalitních potravin nebo ekologické drogerie, ale také ve způsobu obchodování s jejich velkoobchodními odběrateli.

Řeč je zejména o značkách, jako jsou Nemléko, Ježkův statek, Hradecké delikatesy, České Ghíčko nebo také Econea a Tierra Verde s drogistickým produkty a desítky dalších, které začaly nabízet své zboží na velkoobchodním tržišti Nulisec. „Naše tržiště bylo od počátku postaveno na rychloobrátkovém zboží, a proto jsme velmi rádi, že nyní se nabídka rapidně rozšiřuje o kvalitní české produkty od farmářů, výrobců nebo ověřených distributorů ekologické drogerie,” vysvětluje CEO a spoluzakladatel velkoobchodního tržiště Nulisec Lukáš Pham.

Nabídka na Nulisecu se každým měsícem rozšiřuje o vyšší desítky nových dodavatelů z řad výrobců nebo oficiálních distributorů. Segment FMCG je zatím největší, ale postupně přibývají i další. „Velkoobchodní společnosti začínají chápat, že musí svou značku a produkty prezentovat i na internetu a tím pádem efektivněji a rychleji najít nové odběratele. Malé společnosti na to reagují velmi agilně. Postupně se přidávají i velké společnosti, které dosud neměli s internetem žádné zkušenosti,” říká Lukáš Pham.

To, co už dávno funguje v Asii nebo Americe, teď přináší Nulisec do Evropy. Platforma je nyní nastavena tak, že si svůj online B2B business mohou společnosti rozjet během pár hodin. „Chceme být vstupní branou pro B2B na internetu a to nejen v nabídce zboží. Proto chystáme i něco, co tady v Česku doposud nebylo. Představení plánujeme během následujících týdnů,” dodává Lukáš Pham.

Zdroj a foto: Marketplace Nulisec

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010