MAKRO zahájilo pátý ročník akce Den soukromého podnikání

552 zobrazení

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR odstartovala kampaň na podporu již pátého ročníku akce Den soukromého podnikání. Ta letos vyvrcholí v úterý 13. října. Jejím cílem je upozornit na nepostradatelnou roli podnikatelů v rozvoji české ekonomiky a oslavit tak jejich každodenní úsilí, které vkládají do svého podnikání i v této nelehké době. A nemohou u toho chybět ani zákazníci, bez jejichž přízně nemá žádné podnikání šanci uspět.

Úterý 13. října bude letos patřit podnikatelům a jejich zákazníkům. Právě v tento den vyvrcholí téměř dvouměsíční kampaň Den soukromého podnikání, kterou každoročně s cílem zvýšit povědomí o úloze našich podnikatelů pořádá společnost MAKRO Cash & Carry ČR.

Všichni podnikatelé se bez ohledu na obor nebo místo jejich podnikání mohou až do 13. října zaregistrovat na webových stránkách. Díky registraci získají zdarma možnost využít komunikační kanály a nástroje MAKRO, tím se snáze zviditelnit a přilákat nové zákazníky. Zároveň mohou poděkovat svým stávajícím zákazníkům za přízeň pomocí speciálních nabídek.

Stačí vyplnit údaje o své provozovně, vložit fotografii a přidat informaci, jak bude oslava tohoto nevšedního dne probíhat a jaké mohou zákazníci očekávat speciální akce. Může se jednat například o slevu na vybrané produkty, dárek k nákupu nebo jen přípitek na oslavu. Právě na přípitek MAKRO připravilo speciální nabídky pro podnikatele, kteří se zapojí. Navíc všichni, kteří se vyfotí s přípitkem a umístí post na IG s #oneforyou mají možnost vyhrát hodnotné ceny. Zákazníci si pak veškeré informace snadno vyhledají v interaktivním vyhledávači i Google mapách. Možnost zapojit se do akce není omezena pouze na podnikatele z řad zákazníků MAKRO, zapojit se může každý.

Letošní ročník volně navazuje na iniciativu MAKRO „Probuďme ekonomiku“, která se letos v létě snažila podnikům ulehčit návrat do běžného provozu. Řada z nich zažila velmi krušné chvíle v období, kdy platila přísná koronavirová opatření, a proto nyní potřebují podporu svých zákazníků více než kdy dříve.

Drobní podnikatelé a živnostníci se letos dostali do složité situace, kterou nikdo z nich nemohl předvídat. Mnoho z nich stále bojuje o přežití, a proto jsme rádi, že jim díky akci Den soukromého podnikání můžeme poděkovat a přiblížit jejich aktivity zákazníkům. Lidé si k nim tímto způsobem snáze najdou cestu nebo si třeba vzpomenou, že už dlouho nebyli ve svém oblíbeném květinářství, kavárně, či restauraci a při nejbližší příležitosti tam zajdou,“ upřesňuje cíl akce manažerka komunikace MAKRO Romana Nýdrle.

Registrované podniky od společnosti MAKRO obdrží speciální samolepky a slevové kupony, které mohou využít jako poděkování svým zákazníkům. Ze všech registrací navíc budou vylosováni tři výherci, kteří získají voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup v obchodech MAKRO.

Kampaň na podporu akce Den soukromého podnikání cílí jak na samotné provozovatele podniků, tak na koncové zákazníky. Komunikace bude probíhat během celého září s pokračováním až do 13. října, kdy se uskuteční pomyslná oslava píle, nasazení a nadšení, které stojí za každým skvělým obchodem, ať už jde o kavárnu, pekárnu, řeznictví, květinářství nebo jinou provozovnu.

MAKRO do propagace akce zapojí influencery v čele s šéfkuchařem a ambasadorem řetězce Přemkem Forejtem. Vybrané osobnosti budou na sociálních sítích šířit výzvu „Děkujeme našim podnikatelům“ pomocí hashtagů #oneforyou a #loveownbusiness.

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry