Lidl zavede digitální cenovky ve všech prodejnách

Do konce listopadu 2023 plánuje společnost Lidl nainstalovat digitální cenovky ve všech svých prodejnách.  Nové digitální cenovky budou centrálně řízeny počítačem a veškeré informace na cenovkách se tudíž budou měnit automaticky. Kromě časové úspory zaměstnanců prodejen pomohou digitální cenovky ušetřit také tisíce tun papíru ročně.

Digitální cenovky vypadají jako běžné papírové, ale nejsou tak obyčejné, jak by se na první pohled mohlo zdát. Nabízí totiž nespočet výhod, které ocení nejen zaměstnanci prodejen, ale také zákazníci. Rozhodnutí nainstalovat digitální cenovky do všech prodejen vyšlo z pozitivního hodnocení pilotního projektu v prodejně Praha – Nárožní, kde byly od konce listopadu 2022 tyto cenovky instalovány. Díky pozitivním ohlasům na tento projekt odstartovala instalace digitálních cenovek plošně ve všech skladech a v následujících měsících budou instalovány ve všech prodejnách.

„Digitální cenovky přináší velký přelom v našem podnikání. Díky centrálnímu systému budou všechny změny na cenovkách, ať už se bude jednat o cenu, složení, gramáž a jiné parametry upravovány automaticky. Informace uváděné na cenovkách budou tedy jednotné ve všech prodejnách a ušetří zaměstnancům až 400 hodin práce ročně. Zaměstnanci už totiž nebudou muset tisknout, odesílat a umísťovat aktuální cenovky, o vše se postará centrální systém,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. V průměru vymění jedna prodejna za rok asi 45 tisíc cenovek, což představuje nemalou zátěž pro zaměstnance prodejen.

Odstranění papírových cenovek bude mít rovněž dopad na úspory v oblasti životního prostředí. „Celková spotřeba cenovkového papíru ve všech prodejnách je cca 3000 tun ročně. Díky digitálním cenovkám docílíme významné úspory papíru a snížíme náš dopad na životní prostředí,“ doplnil mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010