Krušovice mění dočasně claim

413 zobrazení

Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot. Reagují na současnou situaci ve společnosti, která vychází z bezpečnostních opatření v boji s nemocí COVID-19. Uzavření hospod, domácí karanténa a nemožnost reálného sociálního kontaktu radikálně poznamenala život značky i jejich spotřebitelů. Krušovice se obrací na své příznivce s poselstvím, že společně zvládneme cokoliv. Také proto došlo k dočasné změně claimu Tvoje království na Naše království.

Je to doba, která prověřuje charaktery. A právě královský charakter je dnes potřeba víc než kdykoli dřív. „Češi v těžkých časech ukázali, jak se umí semknout, navzájem si pomáhat a povzbudit se. Tímto projektem chceme dát šanci všem, kteří si udrželi optimismus, stát se viditelnou součástí tohoto příběhu. Navíc jsem toho názoru, že příběhy reálných lidí jsou lidem blíže, než využití celebrit, influencerů nebo zaměstnanců,“ říká Jiří Coufal, Senior manažer značky Krušovice.

Závěrečný frame spotu vyzývá diváky ke spoluúčasti. Každý se může stát součástí příběhu a ukázat, jak kraluje z domova. Stačí sdílet svůj příspěvek s #nasekralovstvi a třeba se právě ten objeví v další aktualizaci televizního spotu. Kampaň poběží až do 10. května 2020. „Kromě role v televizním spotu dostanou vybraní také karton krušovické dvanáctky, aby byla aktivita s ústřední myšlenkou ,Kraluj z domova‘ ještě více podpořena,“ dodává manažerka značky, Ivana Nová.

Na výrobě spotu spolupracovala i společnost BISTRO SOCIAL, která na sociálních sítích vyzvala příznivce Krušovic, aby se podělili o své zážitky a zkušenosti z nelehké doby. Výzva byla kladně přijata a o reakce nebyla nouze. Příspěvky uživatelů se staly nejdůležitější součástí spotu.

Spot vznikl v rekordně krátkém čase a vyžadoval nestandardní přístup od všech zainteresovaných stran. Vše se řešilo online nebo po telefonu. Komentáře byly zapracovávány takřka okamžitě. Závěrečný sprint proběhl přes velikonoční svátky. Obrazová část vznikla in house u jednotlivých zaměstnanců ISOBARU a zvuková část ve spolupráci se zvukovým studiem NAPA Records. Emotivní voiceover namluvil jako vždy skvělý Libor Hruška, tradiční krušovický hlas. Mediální zastřešení celé kampaně zajistila agentura Carat.

Další podrobnosti najdete na facebookové stránce značky.

Zdroj a foto: HEINEKEN Česká republika