Košík.cz očekává skokový nárůst

Nová vládní omezení, která jsou od dnešního dne v platnosti v maloobchodě, opět zvedají zájem o online supermarkety. Košík.cz, který rozváží zboží do celé republiky, zmiňuje, že je na příliv nových zákazníků připraven. Pokud se zachová podobná dynamika, jako v případě předchozích vládních opatření, poroste počet nových zákazníků několik dnů v řadě a mohl by se krátkodobě dostat až na dvoj až trojnásobek současné – již vysoké – poptávky. Díky opatřením z jara by se s ní však online supermarkety měly poradit.

Přestože online supermarkety nyní odbavují podobně vysoký počet nákupů jako na jaře, díky přijatým opatřením zvládnou i nový nápor. Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz, se tedy noví ani stávající zákazníci nemusí ničeho obávat. Online supermarkety mají totiž od jara připraveny scénáře na odbavení skokového nárůstu poptávky tak, aby se zároveň nezhoršila kvalitu doručení.

„Každý den trháme rekordy, každý den jsme na hraně s kapacitou, ale zároveň každý den nemám problém kapacitu dále navýšit a neztratit při tom kvalitu servisu. Od léta jsme se ostatně připravovali na černé scénáře, takže ani současná situace by neměla významným způsobem rozvoz potravin komplikovat,“ zmiňuje Jeřábek.

Jeřábek zároveň připomíná, že letos by se i díky vládním opatřením mohl na internet přesunout rekordní počet vánočních nákupů – jednat by se mohlo až o stovky tisíc domácností z celého Česka. I na ty je však Košík připraven, daří se mu průběžně zásobovat a jezdit včas.

„U dodavatelů máme nasmlouvané dostatečné množství potravin včetně ryze vánočního sortimentu, zásobování probíhá hladce, vyprodaní nejsme. Zvládáme posilovat i kurýrní kapacity, takže máme dostatek rozvozových termínů,“ vysvětluje Jeřábek. „A pokud se něco nepovede, tak jako vždy budeme své chyby plně kompenzovat.“

Na Košíku zároveň roste počet rozvozů zásob do celého Česka. Krabice s potravinami a potřebami pro domácnost si objednávají stále častěji obyvatelé obcí, které nemají vlastní samoobsluhy a cesta do hypermarketu pro ně může být s ohledem na omezení problematická. Podle Jeřábka takto začali potraviny online běžně nakupovat i lidé, kteří s nakupováním na internetu jinak nemají příliš zkušeností a počet zásilek se zásobami se díky tomu momentálně každý týden zvedá asi o třetinu.

Zdroj a foto: Košík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010