Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.

Zlaté prasátko zabodovalo v celém ČeskoSlovensku

I když to tak zpočátku v roce 2003 možná nevypadalo. V Česku se sice vánoční zvyk s držením půstu a čekáním na zlaté prasátko dodržoval už od středověku, na Slovensku ho znali jen v některých regionech. Dnes už zná slova „když vydržíš až do večera nepapat, tak uvidíš zlaté prasátko“ v Česku i na Slovensku díky Kofole skoro každý. Reklama na Kofolu patří v obou zemích k těm nejznámějším a nejočekávanějším. Moment, kdy se poprvé objeví na televizních obrazovkách, je pro mnohé právě tím okamžikem, kdy začínají přípravy na svátky, včetně vymýšlení a shánění vánočních dárků. “Letos začínáme kampaň o něco dříve, abychom dali fanouškům Kofoly včas vědět o nové kolekci kofolích dárků,” popisuje důvod startu kampaně již počátkem listopadu Nikola Gschwentnerová, manažerka značky Kofola.

Kofola a Fusakle upletli vánoční kolekci

„Chtěli jsme všem našim fanouškům poděkovat za věrnost a přinést jim k našemu společnému výročí malý dárek. Vždyť bez jejich přízně bychom naše „zlaté prasátko“ nepouštěli na obrazovky zas a znovu. Dárek je samozřejmě, jak jinak, tradiční. Každý z nás už někdy pod stromečkem našel něco měkkého, hřejivého. U dětí takové dárky nepatří mezi favority, ale dospělí z nich mají často velkou radost. Proto jsme se spojili s lokální značkou Fusakle a upletli společně limitovanou kolekci ponožek, čepic a šál s prasátkovým designem, který si zamilujete,“ doplňuje Nikola Gschwentnerová.

 

Vánoční KofoMěkkouše si budou moci všichni fanoušci pořídit na stránce kofola.cz Kofola fandí udržitelnému přístupu ve všech sférách života, včetně oblečení a obuvi. Celý výtěžek z prodeje vánočních KofoMěkkoušů poputuje na podporu výrobců textilu, oblečení a obuvi, sdružených v iniciativě Obleč sa doma. „Už teď můžeme prozradit, že máme v plánu celý výtěžek investovat zpátky a vytvořit tak další příležitosti pro lokální podnikatele. Místo oslovování zahraničních výrobců se chceme i do budoucna spojovat s místními tvůrci,“ doplňuje Nikola Gschwentnerová. Kofoponožky od firmy Fusakle však budou i odměnou za nákup celého 6-packu Kofoly ve spotřebitelské soutěži, která trvá do 31. 12. 2021. Ověřit si, zda soutěžní kód z pokladního dokladu je výherní, může každý spotřebitel jednoduše na webu.

Popletené Vánoce s Kofolou

Letošní vánoční reklamu Kofoly se sloganem „Jestli se nepletu, Vánoce jsou tu” doplní animace prasátka s klubkem vlny, které obléklo právě ponožky a šálu z vánoční e-shopové kolekce KofoMěkkoušů od Fusakle. Pletený motiv se otiskl i do etiket Kofoly Original 2L a 1,5L a vánočních limitek Karamel 2L a Jablko se skořicí 2L a vánočně „popletené“ jsou i sociální sítě Kofoly včetně komunikace na prodejnách.

Vizitka kampaně:

Start televizní kampaně: 4.11.2021

Kreativní koncept a supervize: Justmighty Agency

Produkce spotu: Overhere

Klíčové vizuály a rozpracování: Justmighty Agency

PR: Lesensky.cz (CZ), 1st CLASS AGENCY (SK)

 

Zdroj a foto: Kofola ČeskoSlovensko