ING přebarvilo nástupní mosty na pražském letišti

Marketingová strategie banky ING se dlouhodobě snaží přiblížit jejím zákazníkům i široké veřejnosti originálním a autentickým způsobem. Nejnovějším místem, kde se tato snaha projevila, je pražské letiště. Ve spolupráci s Letištěm Praha zde banka orevřela zcela novou a všem cestujícím přístupnou relax zónu. Designové prostory určené k odpočinku pojmou bezmála stovku návštěvníků, poskytují možnost relaxace a nejrychlejšího internetové připojení na letišti. Ke vstupu není třeba být členem žádného klubu, ani nic platit.

Logo nizozemské banky je k vidění také na 28 nástupních mostech vedoucích do letadel. Těmi denně prochází tisícovky lidí s nejrůznějšími cíli. Proto také každý můstek nese odlišnou variantu hesla mezinárodní kampaně World, Here I Come. Mimo anglických „Dreams, here I come“ nebo „Friends, here I come“ se zde objeví například české „Lásko, už letím“. Obdobným způsobem se ING prezentuje na letištích v Amsterodamu, Lucemburku nebo na londýnském City Airport. „Pražský projekt, který zahrnuje i vytvoření relax zóny, je však unikátní tím, že je skutečně pro všechny, čímž odráží i filozofii ING při komunikaci a tvorbě produktů,“ uvádí Isold Heemstra, generální ředitel české ING.

Mezinárodní kampaní „World, here I come“ poukazuje ING na svůj cíl, a to umožňovat lidem udělat krok vpřed. A to jak v životě, tak v podnikání. „World, here I come“ je o sebejistotě a dosahování vytyčených cílů – ať už velkých, či malých.

Svou přítomnost na pražském letišti vnímá ING jako důležitý krok, kterým podtrhuje přátelskou náturu značky. „Ke vstupu do relax zóny není třeba žádné placené věrnostní karty ani není spojen s koupí jakéhokoli produktu jako u letištních salonků zastřešených jinými bankami. Tím dáváme jasně najevo, že jsme zde opravdu pro všechny bez rozdílu,“ podotýká Nik van Dam, který v české ING zastává od roku 2017 pozici ředitele marketingu a digitálních kanálů.

Relax zóna je odpovědí na rostoucí požadavky cestujících na provoz pražského letiště. To očekává v hlavní letní sezoně více než 5% nárůst odbavených cestujících, přičemž celkový počet pasažérů by se měl letos vyšplhat na více než 17,5 milionu. Více než 90 % z nich se podle výsledků průzkumu ING dostavuje na letiště již 2–3 hodiny před odletem a často využívá zóny určené k odpočinku. Čtvrtina z nich také uvedla, že počet míst k odpočinku na letištích považuje za nedostatečný.

Vstup do relax zóny není nijak zpoplatněn. Zóna je veřejnosti přístupná od 24. května a nachází se v Terminálu 2, odkud jsou odbavováni cestující do zemí Schengenského prostoru. Přístup je do ní možný z přízemí po schodech a eskalátorech či výtahem. Další vstup najdete v patře. Organizaci slavnostního otevření relax zóny spojeného se společnou tiskovou konferencí banky ING a Letiště Praha zajistila agentura Havas.

Design samotné relax zóny navrhla architektonická kancelář Linstram. Zajímavé prostory nabízí klidovou, pracovní a rodinnou zónu, kde si mohou návštěvníci sednout, nechat děti malovat si v koutku k tomu určeném nebo si mohou půjčit knihy v několika jazycích. Prostoru dominuje obří LED obrazovka s informacemi o odletech, ale i o počasí, kulinářských specialitách nebo například tipech na výlet v cílových destinacích. Zhotovení informativního a kreativního obsahu LED screenu ING dodává agentura McCann. K dispozici jsou návštěvníkům zóny různé pohodlné sedačky, kde se během čekání na odlet mohou natáhnout, zapnout si lampičku a číst si třeba časopis. Vedle rychlé Wi-Fi sítě jsou zde také k dispozici místa pro dobíjení elektronických zařízení. Část podlah je v dekoru dřeva, část je kryta kobercem, aby se návštěvníci relax zóny cítili co nejkomfortněji.

Prostory relax zóny ponesou značku ING minimálně následující 3 roky. V její blízkosti se nachází nová nákupní zóna otevřená na Terminálu 2 v lednu letošního roku. Její součástí je také dětský koutek, který obsahuje branding ING.

Zdroj a foto: Havas PR Prague

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010