Hornbach říká, že zahrada může být kdekoliv

114 zobrazení

Nudná šedá křižovatka. Opuštěný, rzí prolezlý autovrak nebo stále tytéž schody do metra. Představte si je však postupně ponořené v nádherné svěží zeleni.  Bohaté velké listy, překrásně barevné květy; svěžest, klid a pohoda ve fádním stereotypu nelehké doby. Zahrada může být kdekoliv. Pod námětem klíčového claimu nové kampaně Hornbachu je podepsána německá společnost Heimat, jeho kmenová agentura.

Největší reklamu tvoří prvek vznikající v reálném čase kampaně

Hlavní úlohu hraje v kampani spot. Jeho vizuální stránka je s ohledem na nulový voiceover impozantní. Centimetr po centimetru je na záběrech možno vidět začátek tvorby obrovské vertikální zahrady na do té doby nevýrazné fasádě domu u rušné křižovatky.

Výsadba této zahrady bude trvat devět dnů. Na konci bude nejen gigantická reklama společnosti Hornbach. Bude to především obrovská zahrada na jinak anonymní křižovatce. V průběhu kampaně budou navíc v rámci evropských metropolí tvořeny další dočasné zahrady, které si pohrají se symboly odvrácené strany města; odstavené vraky aut, reklamní sloupy ale i vstup do metra. Na závěr budou všechny použité rostliny z jednotlivých projektů darovány místním obecně prospěšným společnostem.

Touha po zeleni je nezlomná,“ říká Thomas Schnaitmann, brand manager německého Hornbachu, a dodává: „Naše kampaň konkrétně ukazuje, že místo pro zahrádku má každý. Může vzniknout všude, ať už vertikálně na velké stěně domu či jednoduše na balkoně.

V České republice kampaň odstartovala v pondělí 19. dubna a poběží až do 16. května. V zahrnutých media typech najdeme nejdůležitější formáty – online, televizi i rádio. Samozřejmostí je in-store podpora v podobě brandingu a maximální využití vlastních profilů na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Právě fanoušci na Facebooku a Instagramu měli unikátní příležitost vidět spot jako první, neboť součástí strategie byla mimo jiné i premiéra spotu pro fanoušky profilů společnosti Hornbach.

Fakta:

Kampaň: „Zahrada může být kdekoliv.“

Název spotu: „Zahrada může být kdekoliv.“

Agentura: HEIMAT, Berlin

Produkce: Liesel Filmproduktion GmbH

Režie: Jonas Schubert

Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH

RELATED ITEMS