Hollandia s novinkou DUO Dezert míří poprvé mimo segment jogurtů

200 zobrazení

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary rozšiřuje od září své produktové portfolio o mléčné dezerty. Vůbec poprvé ve své historii tak na trh uvádí výrobek mimo jogurtový segment. S novinkou DUO Dezert Hollandia i díky výraznější sladkosti cílí na nové skupiny zákazníků. Dezerty budou dostupné ve dvou kombinacích příchutí, Hollandia je na podzim podpoří i televizní kampaní.

Česká mlékárna Hollandia uvádí na trh přelomovou novinku DUO Dezert. Poprvé za svou existenci tak vstupuje mimo segment čistě jogurtových výrobků. Oproti dosavadním produktům Hollandia by měly mléčné DUO Dezerty vynikat zejména vyšší sladkostí.

Hollandia se chce proto s DUO Dezerty zaměřit na nové skupiny spotřebitelů. „Typický zákazník Hollandie oceňuje na našich produktech jejich čistotu a zdraví prospěšné složky. V případě DUO Dezertů Hollandia dáváme kromě kvality důraz na potěšení z nezaměnitelné sladké chuti. Chceme proto oslovit například požitkáře, kteří si rádi dopřejí něco sladkého, ať už jako příjemnou tečku po jídle nebo odměnu po náročném dni,“ sdělil marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.

Zároveň bude podle něj zajímavé sledovat, jak na DUO Dezerty budou reagovat současní zákazníci. „Na typického zákazníka Hollandie nový DUO Dezert primárně necílí. U některých proto může vzbudit určitou kontroverzi. Na druhou stranu vycházíme z předpokladu, že každý někdy zhřeší a dopřeje si třeba i tajně nějakou sladkost. Jak moc se tato premisa potvrdí i u našich současných zákazníků, nás velmi zajímá,“ doplnil Jan Škoda.

Rozkročení do nového segmentu jasně signalizuje také obal DUO Dezertů, který se od ostatních výrobků Hollandia výrazně liší. „Náš vstup mimo klasické jogurtové výrobky jsme chtěli propsat i do balení. Produktové portfolio se doposud opíralo především o bílou barvu, kterou si člověk spojuje s jogurtem. U DUO Dezertů však používáme výrazně jiné barvy, které podtrhují odlišný směr. Upozaděn je i typický mlýn v logu Hollandie,“ řekl Jan Škoda.

TV kampaň s heslem „Záleží na potěšení“

Jak už název napovídá, DUO Dezert Hollandia kombinuje vždy dvě vyvážené chutě, mlékárna přitom novinku uvádí na trh ve dvou variantách. V prvním případě doplňuje mléčnou čokoládovou složku sladká višňová marmeláda na dně kelímku. Druhá varianta pak nabízí mléčný krém s rozdrcenými sušenkami doplněný o sladkou část s příchutí amaretta.

DUO Dezerty Hollandia se do regálů obchodů dostanou v první polovině září, mlékárna pak jejich prodeje následně hodlá podpořit i reklamními televizními spoty. Kampaň se ponese v duchu hesla „Záleží na potěšení“, dvě varianty spotů v televizi poběží od září do října. Prostřednictvím hlavní ženské protagonistky přitom budou zdůrazňovat, že člověk by si měl při náročném osobním i pracovním životě najít chvilku také sám pro sebe a potěšit se něčím sladkým. Podle Škody to však neznamená, že by Hollandia cílila se svojí novinkou pouze na ženy. Hollandia DUO Dezerty podpoří kromě televizní kampaně v průběhu podzimu také rádiovými spoty a akčními cenami, v menší míře pak plánuje také ochutnávky v obchodních sítích.

Zdroj a foto: HOLLANDIA Karlovy Vary