Havana Club představuje svět generace Z

361 zobrazení

V průběhu ledna 2020 spouští výrobce kubánských rumů Havana Club novou kampaň, kterou chce podpořit globální přeměnu značky z kubánských rytmů do urban/street kultury. Dvouměsíční kampaň, jejíž základním prvkem je nový spot, je součástí kreativy pro Havana Club na rok 2020 z dílny agentury Bookin Agency Matěje Kretíka.

Reklamní Spot Havana Club vznikl v rámci globálního přerodu značky do street komunity. Havana tak upouští od svých tradičních kubánských prvků, jako jsou pláže, stará auta a taneční rytmy, kterými je Kuba charakteristická. A místo toho se zaměřuje na nastupující generaci Z, její kulturu, hodnoty a životní styl ulice. Spuštění kampaně je naplánováno na polovinu ledna s trváním do konce února 2020. Vidět bude především na Instagramu, Facebooku a YouTube. Podpořena bude ale i offline, a to citylighty a rolling boardy.

Slavné tváře i dobře známá místa

Přerodem značky provede nový spot, s jehož námětem přišla značka Havana Club, a který excelentně rozpracoval režisér Martin „Flashfaker“ Štembera. Reklama vypraví příběh párty ve městě od začátku do konce a zároveň tak oslovuje novou cílovou skupinu – mladé lidi, kteří žijí městským životem, nocí a nespoutaným mládím. Hrdiny spotu jsou dobře známé tváře, herec Janek Gregor a úspěšná modelka Tereza Marie Valtová.

Místy nás spot přenáší do Pražanům dobře známých míst. Točilo se v holešovickém Vnitroblocku, klubu Retro či odstavené tramvaji u D1. Samotné natáčení probíhalo během jednoho dne. Natáčeli jsme nějakých 20 hodin. I přes povolení natáčet v odstavené tramvaji u D1 zde proběhlo několik kontrol policií ČR, což byla asi jediná menší komplikace v rámci natáčení,“ prozrazuje producent Matěj Kretík.

Natáčelo se na klasický film

Zajímavostí je, že se reklama natáčela na 16 mm film. „Je to vždy tak trochu komplikace, protože se člověk hned nedozví, jestli má záběr, který si představoval a jak dopadl. Musí se čekat na vyvolání filmu a digitalizaci. Nicméně výsledný snímek, pokud se vše povede, vždy stojí za to,“ říká Matěj Kretík.

Nová dvouměsíční kampaň Havana Clubu je startem dlouhodobější spolupráce s Booking Agency, která má na starost kompletní kreativu na sociálních sítích pro letošní rok. „Těšit se můžeme na Real Urban Madness, což je hlavní vize Havany. Budeme mapovat tour hudebního labelu Milion+, se kterým Havana spolupracuje již delší dobu. Dále proběhne komunikace světových tváří Havana Clubu, kterými jsou například rapper Skepta, Tommy Cash, Kelvyn Colt nebo uskupení Places + Faces,“ svěřuje se s plány Matěj Kretík z Bookin Agency.

Video z back stage:

Autoři kampaně:

Mediální agentura – Fragile
Produkční agentura – Bookin Agency
Klient / zadavatel – Havana Club CZ
Nasazení / termín – leden 2020
Obor: Potraviny /Nápoje
Mediamix – online, CLV, rolling board
Režie – Martin Štembera
Kamera – Radim Střelka
Fotograf – Kubo Križo
Producent– Matěj Kretík
Produkce – Natálie Majvaldová

Zdroj a foto: Bookin Agency