FreshPoint uvádí na trh první lednici pro veřejnost

FreshPoint, dodavatel lednic do firem s denně čerstvým a kvalitním jídlem, uvádí na trh první lednici pro veřejnost. V lednici umístěné v OC Máj v Praze zájemci naleznou potraviny s končícím datem spotřeby, prodávané s 50% slevou. Cílem je zamezit plýtvání jídlem, které se nestihne spotřebovat z více než stovky lednic, které FreshPoint dnes provozuje u firemní klientely. Tento zajímavý benefit pro své zaměstnance přitom využívá stále více firem v Praze a Středních Čechách. Kvalitní potraviny do lednic dodávají společnosti Zátiší, Sklizeno, YamYam, Sushi Time, Eat Perfect a další.

„Měsíčně zavážíme pro naše klienty na 80 tisíc položek do našich lednic ve firmách. Díky první ledničce pro veřejnost, ve které si mohou zájemci zakoupit s velkou slevou kvalitní potraviny s blížícím se datem expirace, se nám daří zachránit přibližně 2000 porcí jídla měsíčně, které by jinak skončilo v koši,“ říká Jan Langer, jednatel společnosti Zdravá lednice s.r.o., která FreshPoint provozuje.

Plýtvání potravinami je celospolečenské téma, které zasahuje nejen koncového spotřebitele, ale i prodejce a dodavatele. Jen v Evropě připadne ročně na osobu kolem 100 kg vyhozeného jídla, přičemž více než polovinu veškerého nespotřebovaného jídla vyhodí domácnosti.

„Naše lednice jsme od počátku navrhovali jako high-tech řešení, které na základě chytrých technologií řídí samo celkovou logistiku zásobování. Lednice je nonstop online, reguluje si svou teplotu či vlhkost a umožňuje rychlé bezkontaktní platby mobilem či chytrými hodinkami. Díky tomu se nám daří minimalizovat zbytečné plýtvání potravinami, i tak ale malému procentu potravin projde datum spotřeby. Těšíme se, že kvalitní a zdravé potraviny, které naši dodavatelé do FreshPointů dodávají, tak díky tomuto projektu pomohou zachránit ještě více jídla,“ dodává Langer.

Zdroj a foto: Zdravá lednice