BILLA se zapojí do podzimní Sbírky potravin

Letošní Sbírka potravin se ponese v podobném duchu jako obvykle, tedy vybrat maximum potravin a drogerie pro rodiny či jedince v tíživé životní situaci. V minulém podzimním kole byla solidarita lidí veliká. Vybralo se celkem rekordních 440 tun zboží, jen v řetězci BILLA se jednalo konkrétně o 39 187 kg zboží. Letos společnost BILLA pomoc zintenzivňuje, do sbírky konající se 20. listopadu zapojuje všechny prodejny řetězce s cílem vybrat co nejvíce zboží pro potřebné.

Společnost BILLA je dlouholetým partnerem Sbírky potravin, kdy každý rok pomáhala zapojením zhruba padesáti prodejen po celé České republice. Vzhledem k výraznému nárůstu počtu osob, kteří se za poslední období ocitli v tíživé životní situaci, reaguje řetězec rozšířením sbírky na veškeré své prodejny. Do podzimní sbírky zapojí 58 prodejen, kde zákazníci budou moci přispět za asistence dobrovolníků. V ostatních 183 prodejnách obchodní řetězec umožní zákazníkům přispět do speciálně označených nákupních vozíků, které budou umístěny v zóně za pokladnami. Personál prodejny bude košíky pravidelně kontrolovat a zboží přemisťovat do banánových krabic připravených pro svoz zboží. Pro pomoc potřebným tak bude tentokrát k dispozici každá prodejna BILLA.

„I přesto, že je kapacita dobrovolníků omezena, chceme letos vyslyšet přání zákazníků, kteří neměli v dřívějších kolech sbírky možnost přispět, právě kvůli částečnému zapojení prodejen řetězce. Podzimní kolo sbírky je důležité, a proto jim skrze naši celou obchodní síť umožníme pomoci druhým,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a koordinátorka projektu za společnost BILLA ČR.

 Stále platí, že mezi doporučované potraviny patří veškeré trvanlivé zboží, od cereálií, rýže, přes různé konzervy až po sladkosti pro děti. Sbírka potravin se koná od roku 2019 dvakrát ročně, a to na jaře a na podzim. Letošní jarní kolo se uskutečnilo v dubnu a jen v zapojených prodejnách BILLA se vybralo 34 200 kg zboží.

Celá akce je organizována Českou federací potravinových bank, Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR spolu s klíčovými obchodními řetězci působícími na českém trhu, Asociací společenské odpovědnosti, Raben Logistics Czech a partnery z neziskového sektoru.

Zdroj a foto: REWE