DOPRAVART a RYCHLART vzbudil zájem, reklamy mají úspěch

308 zobrazení

Kreativa, kterou DATART představil v říjnu, má pozitivní ohlasy jak u veřejnosti, tak mezi odborníky. Výsledky průzkumu ukazují nejvyšší hodnotu zaznamenání reklamy DATART od roku 2005. Od února elektro prodejce navíc příběhy mladíka, který důvtipně představuje klíčové služby prodejce, rozšiřuje o nový reklamní spot.

Výsledky průzkumu vnímání reklamy ukázaly vůbec nejvyšší zaznamenání reklamy od roku 2005, kdy jsme tento ukazatel začali sledovat. Stejně tak nás těší, že si lidé pamatují jak konkrétní služby představené v reklamách, tak i jejich názvy DOPRAVART a RYCHLART, které se velmi rychle ujaly a zákazníci je začínají používat i v běžné mluvě,“ říká Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky DATART a dodává, že výzkumu vnímání reklamy zajistila agentura FOCUS – Marketing & Social Research.

DATART po úvodních reklamách nasazuje od února další spot, který pokračuje ve stejném duchu obrazově bohatých příběhů s důvtipným představením služeb prodejce a výhod pro zákazníky. Roli mladíka, známého z předchozích reklam, doplňuje v novém spotu postava Yettiho, který při čekání na dopravce zamrznul v kusu ledu. Příběh tak ukazuje na výhodu služby DOPRAVART, díky které si zákazník předem sám zvolí a dohodne termín doručení zboží domů.

Reklamní spoty, které bodují i mezi marketingovými odborníky, jsou výsledkem spolupráce týmu agentury WMC Grey v čele s kreativním ředitelem Davidem Sudou a režiséra Martina Dudy s produkcí Punk Film. Nový reklamní spot mohou lidé vidět od února na televizních kanálech a dalších media formátech.

Odkaz na spot „Yetti zima?“

Kreativní agentura: WMC Grey

Produkční agentura: Punk Film

Režie: Martin Duda

Creative director: David Suda

DOP: Jiří Málek

Photographer: Marek Musil

Art director: Roman Hynek

Copywriter: Ondřej Zvolský

Client Servis Director: Jan Plajner

Account director: Martina Vacíková

Senior Account manager: Jan Štička

Zdroj a foto: HP Tronic