Do vedení DoDo nastoupil Richard Vlček

312 zobrazení

Do vedení logistického startupu DoDo nastupuje Richard Vlček (45 let), který přišel na pozici ředitele strategických projektů. Nový člen „boardu“ tedy bude mít na starosti především další expanzi na zahraniční trhy a uzavírání klíčových partnerství na domácím trhu. Vlček, který je vzděláním právník, bude chtít využít mimo jiné své dvacetileté zkušenosti z manažerských pozic v retailu, ze kterých řídil i řadu úspěšných akvizic.

Richard Vlček prošel vedením firem jako The Phone House a dlouho vedl také hračkářský řetězec Sparkys, který provedl i prodejem a následně úspěšnou fúzí velkých hračkářských firem v roce 2015. Později byl jednatelem společnosti Piccollo a zajišťoval rovněž významnou akvizici značky LOAP řetězcem Sportisimo.

V DoDo bude Richard Vlček řídit především aktivity DoDo na zahraničních trzích a také spolupráce s nejvýznamnějšími partnery na českém trhu. Jedním z prvních úspěšných projektů Richarda Vlčka v novém působišti je expanze DoDo do Maďarska, ke které nakonec došlo o několik měsíců dříve, než bylo v plánu. Právě živelné dobývání zahraničních trhů je pro Richarda Vlčka jednou z výzev, na kterou se do nového působiště velmi těšil:  „Otevírání nových trhů a projektů v rámci nich je samozřejmě velkou výzvou. Nemáte totiž silnou lokální podporu jako na domácím trhu a expanzi komplikuje i aktuální situace, kdy je volný pohyb lidí do zahraničí velmi omezen. Velkou výhodou pro mě ale je, že je DoDo tělem i duší technologickou firmou. Všechny procesy jsou tedy kompletně digitální a od začátku připravené na snadné škálování i expanzi na další trhy,” komentuje Richard Vlček.

Zdroj a foto: DoDo