DATART v reklamě od WMC/GREY představuje CHYTRART

Český elektro prodejce navazuje na úspěšný koncept a se zlepšením pandemické situace a znovu otevřením kamenných prodejen nasazuje další spot, ve kterém představuje CHYTRART. Pod výrokem Spolu najdeme to nejlepší řešení v reklamě přibližuje benefity a služby, které jsou postavené na osobním kontaktu zákazníka a elektro specialisty v prodejně.

Jsme rádi, že se do reklam podařilo přenést sdělení našich klíčových služeb a benefitů, což nám potvrzují výsledky marketingového výzkumu. Ten mimo jiné ukazuje, že lidé, kteří viděli naše reklamy, si více než dvojnásobně spojují značku se synonymem nejlepších a nejkvalitnějších doprovodných služeb,“ komentuje jeden z výsledků průzkumu agentury Focus Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky DATART.

 

I tento spot vznikl pod taktovkou agentury WMC/GREY. „Věřím, že jsme našli velmi silnou a současně flexibilní kreativní platformu. Dává nám možnost vytvořit komunikaci jakéhokoliv benefitu nebo služby a použít přesně ve chvíli, kdy je to potřebné a možné,“ vysvětluje Business Development Director Jan Plajner a dodává: „To je v aktuální situaci velmi důležité. Prostě Chytrart od WMC/GREY.“

Nové reklamy mají s 57 procenty vysokou míru zaznamenání, podle průzkumu zákazníci z reklam vnímají především službu vyzvednutí zboží do třiceti minut od objednání v e-shopu a komfortní dopravu zboží až domů. Po představení těchto služeb, které jsou spojené především s internetovým nakupováním, DATART do reklam zapojil také benefity spojené s osobním kontaktem zákazníka a prodejce, tedy možnost prohlédnout a vyzkoušet si produkty osobně, odborné poradenství a pomoc s výběrem zboží v prodejnách.

Své prodejny DATART znovu otevřel do plného provozu 10. května. Ve zhruba sto prodejnách v Česku zákazníkům poskytuje odborné poradenství více než tisíc elektro specialistů.

Zdroj a foto: HP Tronic