DAGO: Chcete objevit energii a zažít svět?
Přesně tuhle možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelné soutěže s názvem „Cesta světem“. Kofola a.s., dlouhodobý klient fullservisové POP komunikační agentury DAGO, přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“, která probíhá v České a Slovenské republice prostřednictvím online kanálů, sociálních sítí, OOH a in-store materiálů. Právě pro in-store v DAGO navrhli a vyrobili atraktivní shop-in-shopy, které mohou nakupující potkat ve vybraných hypermarketech Albert a Tesco.
Hlavním cílem POP média není jen komunikace zmíněné soutěže tak, aby maximalizovala počet spotřebitelů do ní zapojených, ale také představení nového produktu Semtex AIR.Tato novinka symbolizuje objevování nových možností a schopnost podívat se na život z jiné perspektivy, a právě cestování obohacuje naše životy o jedinečné zážitky.
Cestovatelský vizuál tedy vévodí prosvětlenému panelu, který tvoří střed vystavení. Na něm také zákazníci najdou informace o výhrách v dynamických rámečcích. Kompaktnost realizace doplňuje nikoliv pouze tzv. hero obří plechovka, ale i ty skutečné v pískových spotech. Kofola nezapomněla ani na fanoušky původní varianty nápoje, a potěšila je redesignem obalů. Celé portfolio energy drinků se tedy představuje s důrazem na jeho komplexní vyniknutí na prodejní ploše.