Cyrilovy brambůrky jdou do Kauflandu

Rodinná firma Krajči plus, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, se dohodla na spolupráci s maloobchodním řetězcem Kaufland. Cyrilovy brambůrky budou jako vlajkový produkt společnosti Krajči dostupné ve většině prodejen Kaufland v druhé polovině října. Výrobce tak dále expanduje v retailu.

Vstup do celostátního řetězce podle Tomáše Krajči, zakladatele a majitele společnosti, potvrzuje současný trend – rostoucí poptávku po autentických, řemeslně vyráběných potravinách, které v sobě nesou lokální tradici. „Tradiční brambůrky, včetně našich, se vyrábějí bez konzervantů, bez blanšírování a pouze z vybraných odrůd brambor. Mají proto plnou chuť a lidé to poznají. Jsem moc rád, že Cyrilovy brambůrky budou velvyslancem naší tradiční speciality v celostátním maloobchodním řetězci,“ říká Tomáš Krajči.

S místní tradicí souvisí i příchutě Cyrilových brambůrků, které lidé v Kauflandu najdou. Budou také klasické: solené, hořčicové, česnekové a křenové. „Zkoušeli jsme vyrobit i moderní příchutě jako jsou limetka a chilli nebo něco podobného. Ale vůbec nám to nevyhovovalo. Chceme lidem nabízet tradiční produkt, který nám i jim chutná a který mají rádi,“ dodává Tomáš Krajči.

Spoluprací s Kauflandem plní rodinná firma také svou dlouhodobou strategii – opřít se kromě segmentu restaurací a drobných prodejen také o nabídku v potravinářských řetězcích.

Německý řetězec Kaufland, který má v Česku přes 135 poboček a loni mu patřila druhá příčka v tržbách mezi ostatními maloobchodními řetězci, se na konci října chystá otevřít již druhou pobočku v Olomouci u křižovatky ulic Okružní a Hněvotínská. V nové prodejně budou ve dnech 5.11., 18.11., 1.12. a 30.12. probíhat ochutnávky Cyrilových brambůrků společně s dalšími regionálními produkty od lokálních dodavatelů.

Zdroj a foto: Krajči plus