Coca-Cola slaví obchodní úspěch značky Kinley svou kampaní „Svět je plný chutí“

Společnost Coca-Cola ČR/SR oslavuje svou historicky první televizní reklamu v rámci kampaně „Svět je plný chutí“ značky Kinley. Ta je navíc podpořena nemalým množstvím dalších marketingových aktivit, jako je živá reklama s Cirk La Putyka v Azylu 78 či spolupráce s Cinzanem a řetězcem kaváren Costa Coffee. K vidění je během léta také product sampling na vybraných místech po celé České a Slovenské republice.

The Coca-Cola Company představuje ve své dlouhodobé kampani „Svět je plný chutí“ limonády Kinley i v průběhu tohoto léta. Kinley limonády jsou perfektní volbou pro všechny dospělé, kteří preferují méně sladké nápoje. Většina produktů neobsahuje chinin, díky čemuž jej mohou pít i těhotné a kojící ženy. Podpůrná data navíc ukazují, že má kampaň pozitivní dopad na povědomí o značce i prodeje. Od loňského roku vzrostl segment adult drinků, jehož hybatelem byl právě Kinley, o 38 % v České republice a o 5 % na Slovensku. Dle agentury Nielson navíc vyrosla značka Kinley na českém trhu o 220 % a na slovenkém trhu o 70 %.

První vlna komunikace proběhla už v průběhu jara. Od poloviny června na ní navázala druhá vlna, jejíž součástí bylo i vysílání televizního spotu. Fakt, že televizní reklamu, která se točila v Česku, přijaly i další země v rámci skupiny, je pro nás velkým úspěchem,“ komentuje Kateřina Třísková, Brand manažerka značky Coca-Cola ve společnosti The Coca-Cola company ČR/SK a dodává: „Bylo pro nás důležité, abychom vytvořili co nejvariabilnější kampaň, kterou budeme moci komunikovat průběžně v co nejvíce různých formátech. Ačkoliv je hlavním cílem naší kampaně poukázat na to, že jsou limonády Kinley skvělé i samotné, jsou stále často spojovány i s mícháním drinků, a to jak alkoholických, tak i nealkoholických. Strategická partnerství s Cinzanem či Costa Cofee byla proto jasnou volbou, jak veřejnosti ukázat produkty Kinley ve všech možných světlech.“

Marketingová podpora kampaně

V rámci kampaně „Svět je plný chutí“ bylo využito široké marketingové podpory. Její součástí je nejen PR komunikace, ale i lokální televizní reklama, aktivace on-line, na sociálních sítích – vlastních i prostřednictvím influencerů, jako Lenny Filipová, Teru Menclová či Lukáš Matějíček, v místě prodeje a na partnerských akcích.

Televizní reklama

Od půlky června do půlky července byl na televizních obrazovkách k vidění reklamní spot ke kampani Kinley: Svět je plný chutí. Ačkoli reklama vznikla v České republice a byla zprvu určena pro tuzemský trh, přejaly ji i další země, například Itálie, Švýcarsko, Rakousko nebo Polsko.

Kinley: Partner Azylu 78

V průběhu celého léta mohou fanoušci divadla a moderního cirkusu navštívit šapitó Azylu 78. Tato nová letní scéna, která po dobu svého stání nahrazuje trvalou scénu divadelní společnosti Jatka 78, se nachází společně s barem nabízejícím drinky míchanými s limonádami Kinley v zadní parkové části Výstaviště Praha. Své zázemí poskytne od května do září mnoha divadlům a kulturním souborům, mezi které patří Cirk La Putyka, Dekkadancer, Tata Bojs, Divadlo pod Palmovkou, Divadlo na Zábralí, Činoherní klub, Studio Ypsilon a další. Při příležitosti této spolupráce byla v průběhu zahájení Azylu 78 živě zahrána a natočena reklama. Vše se odehrálo živě před představením, na jeden záběr s tanečníky Jatek 78 a pod vedením režiséra Viktora Tauše. Živá reklama mohla být k vidění i online na NaZivo.cz od ČT art, která odvysílala zahajovací představení.

#Domanabaru s Tomášem Kubíčkem

S Tomášek Kubíčkem, alias barman.cz, probíhá dlouhodobá spolupráce v rámci systému Coca-Cola. Tomáš je totiž ambasadorem značky Cinzano, s níž jsou limonády Kinley často spojovány. Tuto spolupráci můžeme momentálně vidět především v rámci vedlejší kampaně Sladké léto ve spojení Kinley Bitter Rose a Cinzana. To zahrnuje sponsoring Festivalu města růží – Blatná, Apetit piknik či televizní prezentace. Tomáš také vymyslel řadu koktejlů, které zahrnují různé příchutě limonád Kinley.

Product Sampling

Sampling, který zahrnuje ochutnávku Kinley limonád, bude k vidění ve velkých nákupních centrech či náměstích různě po České a Slovenské republice. Bude probíhat na mnoha místech formou baskingu, kdy lidé budou moci potkat hostesky nabízející osvěžení v podobě chlazené limonády Kinley. Ačkoli je hlavní důraz kladen na příchuť Bitter Rose, bude možné ochutnat i druhou nejoblíbenější příchuť Ginger Ale nebo Bitter Lemon. Na vybraných místech bude hrát hudba a k vidění budou i tanečníci tanga. Součástí těchto aktivit bude také HoReCa sampling, kde budou Kinley limonády součástí míchaných drinků, které budou nabízené v rámci aktivace 50 let Coca-Cola na českém trhu a takzvaných Kol štěstí ve vybraných restauracích po České republice a Slovensku.

Kinley a Costa Coffee

V Coca-Cola Company ví, že míchané drinky nemusí být jen alkoholické. Společnost se proto rozhodla spojit Kinley s kavárenskou značkou Costa Coffee a nabídnout klientům tohoto řetězce populární nealkoholický míchaný nápoj Espresso Tonic. Tento míchaný drink je k dostání na většině poboček Costa Coffee do konce srpna. Potkat ho však můžete i na eventových aktivitách Costa Coffee – např. na Olympijských festivalech v Praze a Brně, kde bude nabízen v malém Piaggio stánku, který bude jezdit po místě konání události. Drink je taktéž propagován vybraným zákazníkům retailu.

Jaro a léto 2021 byly zaměřené především na příchuť Bitter Rose. Společnost Coca-Cola však plánuje i další aktivity v rámci kampaně Svět je plný chutí i na následující měsíce. Již nyní se připravuje na její hlavní sezónu, kterou je Nový rok a plánuje novinku, která potěší milovníky lokálních příchutí i vyznavače zdravého životního stylu. V příštím roce pak představí novou komunikační kampaň, jež by se měla opět zaměřit na další lokální příchuť.

Zdroj a foto: Coca-Cola HBC Česká republika