Cestujte se svými dětmi do světa českých pohádek, inspiruje Albert v nové kampani

354 zobrazení

Otevřete knížku a vezměte svého malého posluchače na cestu do království plného napínavých, veselých i vtipných příběhů. Pravidelné společné čtení pomáhá rozvíjet dětskou fantazii, slovní zásobu, paměť či soustředění. Vypravte se do světa tradičních českých pohádek se sběratelskou kampaní od Alberta. Startuje 5. srpna a potrvá do 22. září.

V této nové kampani mají zákazníci na výběr z edice osmi tradičních českých pohádek pod společným názvem „Pohádky na dobrou noc“. Jde o tituly, které jsou již po generace oblíbené, jako je například Maxipes Fík, Mikeš, Krtkova dobrodružství či Pohádky Boženy Němcové. Každá kniha z této edice speciálně vytvořené pro Albert má minimálně 160 stran. V nabídce jsou také tři zajímavé encyklopedie, které pomohou zvídavým dětem odpovědět na jejich otázky. Kampaň je připravena ve spolupráci a Albatrosem.

Pohodlná postýlka, tlumené světlo, mámin či tátův hlas a příjemné usínání. Každovečerní rituál, který si většina z nás pamatuje z dětství. Společné čtení se ale začíná pomalu vytrácet. Naší kampaní chceme motivovat rodiče, aby svým dětem na dobrou noc četli. Podle odborníků i pravidelná chvilka takto stráveného času se odrazí na jejich vývoji,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert.

Benefity čtení dětem

Děti si rády pouštějí pohádky v televizi nebo na tabletu, ty ale nedokážou nahradit přítomnost rodiče a pravidelné čtení knížek. Podle odborníků1 takto strávený společný čas upevňuje vzájemný vztah, rozvíjí dětskou fantazii, soustředění i paměť a podporuje jejich schopnost učit se. Malí posluchači také pochopí, jak číst knihu, tedy směr čtení textu, rozeznají odstavec či kapitolu. Zlepší si komunikační schopnosti a také budou ve škole lépe zvládat češtinu. Dětem můžete číst už před narozením. Výzkumy ukazují, že když na ně rodiče mluví už v prenatálním věku, tak je díky tomu okamžitě po narození poznají.

Průběh kampaně

Za každý nákup v hodnotě nad 200 korun obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Ke startovacím dvěma bodům nasbírají nakupující dalších osm, které pak promění v libovolném obchodě Albert za knížku z nabídky. Další body navíc mohou získat za nákupy partnerských produktů, nebo při platbě kartou VISA. Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 5. srpna a potrvá až do 22. září nebo do vyčerpání zásob.

Zdroj a foto: Albert Česká republika