Českým novinářům nejvíc chutná Pilsner Urquell

Výsledky novinářské ankety Naše pivo 2019 ovládl již po páté v řadě Pilsner Urquell. Druhé místo obsadil stejně jako v loňském roce Bernard a na třetí příčku se po roční odmlce vrátily Svijany. Pivní preference českých novinářů zjišťuje Český svaz pivovarů a sladoven (ČSPS) od roku 2001.

V rámci každoroční ankety Naše pivo analyzuje ČSPS také témata z pivního světa, která jsou pro média atraktivní. V hledáčku novinářů dlouhodobě dominují informace o vývoji a trendech na pivním trhu, zajímavosti z oblasti pivní kultury a díky studiím CVVM i fakta o roli piva v české společnosti. Novinářské ankety Naše pivo 2019 se zúčastnilo 166 žurnalistů napříč českými médii. Ti svými odpověďmi do ankety nominovali celkem 49 českých pivních značek.

Zdroj: Český svaz pivovarů a sladoven, foto: Plzeňský Prazdroj

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010