Česká LemonPay posiluje, nově se rozšíří o síť klientů Gusto Karty

Český fintechový projekt LemonPay se bude významně rozšiřovat. Od listopadu totiž přebírá portfolio klientů Gusto Karty. Jde řádově o desítky tisíc uživatelů elektronické a benefitní karty. „Tím se dostáváme do Top 5 největších hráčů na našem trhu, a to během čtyř měsíců od oficiálního spuštění,“ prohlásil Petr Skoč, obchodní ředitel karty LemonPay, se kterou lze platit všude. „Hledali jsme cestu, jak pro své klienty zajistit ještě lepší servis a hlavně nejširší akceptační síť. Spojení bylo logickým krokem,“ dodal Lukáš Malík, marketingový manažer Gusto Karty.

Už během listopadu přecházeli uživatelé Gusto Karty do sítě LemonPay. Vydávání karet a celkové přepnutí služeb proběhne do konce roku. Migrace se týká také přehledného portálu, kde mohou zaměstnavatelé nastavovat a spravovat veškeré benefity. „Máme dostatečné skladové zásoby karet, do čtrnácti dní jsme schopní všechny klienty obstarat a dále jim vysvětlit, s jakými výhody mohou nově počítat,“ popsal proces Petr Skoč, podle kterého byl pro propojení těchto dvou českých subjektů klíčový technologický náskok LemonPay.

Gusto Karta totiž hledala partnera v oblasti rozšíření stávajících služeb. A právě přes LemonPay nemusí její klienti řešit akceptační síť, a to ani v rámci online plateb, neškrtí ji žádný denní limit nebo časové omezení prostředků. Novou českou kartu, která je vydávána ve spolupráci s Mastercard, automaticky přijímají platební terminály v restauracích, lékárnách nebo dalších službách. „Jsme rádi, že spolupráce s Mastercard umožní službě LemonPay rozšířit a zpřístupnit své řešení další velké části klientů. Díky největší akceptační síti v zemi, kterou Mastercard nabízí, teď budou tito klienti moci použít svou kartu mnohem častěji a naplno tak využívat všech jejích výhod,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard.

Reakce klientů Gusto Karty na změnu jsou zatím jen dobré. „Jde to snadno, když jim k tomu, co už dnes nabízíme jako standard v jedné kartě, dodáte ještě neoddiskutovatelně nejlepší partnerskou síť,“ vysvětlil Lukáš Malík z Gusto Karty.Ta vstoupila na český a slovenský trh před třemi lety.

S Gusto Kartou máme velmi podobnou strategii a myšlení. Proto jsme nad možností odkupu jejich portfolila klientů neváhali. Propojení dvou českých firem je také zajímavým signálem pro náš trh, který v současné době ovládají velké společnosti z Francie. Těší nás, že v konkurenčním boji hodně posílíme,“ prohlásil Petr Skoč, který se v prostředí benefitů pro zaměstnance pohybuje kolem 10 let.

Urychlení procesu kvůli testům na Covid

Dalším důležitým požadavkem ze strany klientů a Gusto Karty byla také rychlost. Firmy si totiž přejít využít LemonPay také k tomu, aby si ní mohly platit například na testy na Covid. „Zaznamenáváme velký zájem a dotazy na toto téma. Jsme naštěstí dostatečně flexibilní a tak hned po obdržení naší karty ji mohou zaměstnanci využít právě v nemocnicích nebo na testech, kde je možné platit elektronickou kartou. Ze strany zaměstnavatelů je právě po tomto velká poptávka,“ prohlásil Petr Skoč. „Lékárny jsou navíc v podzimních a zimních měsících velmi oblíbené, lidi kupují vitamíny, přípravky proti rýmě a chřipce, další doplňky stravy.“

Zdroj a foto: LemonPay

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010