BILLA spouští podzimní kampaň s plyšovými hrdiny Superosmy

926 zobrazení

Společnost BILLA spouští podzimní věrnostní kampaň založenou na plyšových postavách Superosmy. Pokračuje tím v komunikaci věrnostních programů oblíbených zejména mezi dětmi. Tento rok již ve čtvrté řadě Superosmy zákazníci najdou unikátní postavičky v sadě s porcelánovým hrnečkem.

Od 9. září do 15. prosince 2020 mohou nakupující ve všech supermarketech BILLA získat za nasbírané samolepky za svůj nákup jednoho ze členů Superosmy. Postavičku s hrnečkem získají za doplatek 49,90 Kč a kartičku s dvaceti samolepkami. Při doplacení 129,90 Kč pak stačí samolepek pouze 10. Jednu samolepku pak zákazníci získají za nákup v hodnotě 250 Kč.

Superosma v minulých letech zaznamenala u našich zákazníků velký úspěch, proto nás těší, že jejich prostřednictvím můžeme našim zákazníkům poděkovat za věrnost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA. „S našimi hrdiny se budou zákazníci moci potkávat i na místech, které jsme doposud nevyužívali, jako je například autobusová zastávka na pražské Florenci, která přímo vybízí k zapojení se do naší soutěže na sociálních sítích BILLY,“ dodala Průšová.

Malí i velcí zákazníci se mohou těšit na nové představitele známé Superosmy, které si vyberou z tematického stojanu na prodejnách. Tentokrát mohou svou sbírku obohatit o mrkev Karlu Okatou, jahodu Jáju Jemnou, brokolici Bruna Hasiče, hrušku Pepu Hrušína, banán Babána Vševěda, jablko Jabču Akčňou, česnek Čeňka Vostráka a o lilek Lilu Líbeznou.

U příležitosti se spuštěním Superosmy připravila BILLA i speciální microsite s množstvím interaktivních aktivit pro děti i dospělé. Návštěvníci stránky se mohou se superhrdiny seznámit v osmi zábavných videích. Čeká na ně i křížovka nebo soutěž v rámci speciální hry pro chytré telefony, kde mohou získat bonusové samolepky na sbírací kartu.

Vyzvednout si odměnu bude možné až do 22. prosince nebo do vyprodání zásob. Jednotlivé postavičky Superosmy nebude možné koupit samostatně.

Zdroj a foto: REWE