BILLA spouští druhou věrnostní kampaň

566 zobrazení

Stejně jako v předchozích letech, tak i v tomto roce si členové BILLA Bonus clubu budou moci směnit nasbírané body na svých kartách za kvalitní produkty se zajímavým doplatkem. Od 20. ledna BILLA nabízí členům svého věrnostního klubu možnost nakoupit elegantní nádobí italské značky Dolce Vita. Moderní design zpestří nejen stolování, ale zároveň pomůže nastartovat zdravé stravování v novém roce. V rámci kampaně Dolce Vita začíná také spolupráce společnosti BILLA s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, jejíž recepty na vyvážené a pestré pokrmy jsou součástí kampaně.

Kameninová sada Dolce Vita spojuje moderní design a praktičnost pro každodenní použití. Zároveň hýří barvami, které s novým rokem zpestří každý chod či jen ranní kávu. V nabídce zákazníci naleznou celkem 5 základních kusů nádobí. Za 250 nebo 300 klubových bodů a doplatek od 149,90 Kč do 169,90 Kč mohou členové BILLA Bonus clubu získat jeden z libovolných a stylových kusů nádobí. Od setu šálků na horké nápoje, dezertních talířků, jídelní sady (hluboký a plochý talíř), setu menší misek až po salátovou mísu.

Směna věrnostních bodů, které zákazníci nasbírali při nakupování v našich prodejnách, za atraktivní zboží z našich kampaní, je nedílnou součástí benefitů v rámci členství v BILLA Bonus clubu. Věříme, že nabídkou nádobí Dolce Vita uděláme zákazníkům radost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA ČR.

BILLA v rámci kampaně startuje rovněž spolupráci s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, která pro zákazníky připravila například recept na plněné pečené papriky, domácí granolu či thajské curry s kokosovým mlékem. Tereza Havlínová se bude také podílet na tvorbě vyvážených a zdravých jídel, které se objeví na stránkách Gusto Academy a zároveň bude dohlížet na přípravu receptů do zákaznického časopisu Gusto.

Zdroj a foto: REWE