BILLA Bonus club spouští novou kampaň pro své věrné zákazníky

9805 zobrazení

Společnost BILLA připravila pro členy BILLA Bonus clubu další věrnostní akci, tentokrát ve spolupráci se značkou Tescoma. Od zítřka v období od 21. 10. do 23. 12. 2020 nabídne členům BILLA Bonus clubu sérii nádobí a potřeb pro domácnost značky Tescoma. Za body na kartě a doplatek si budou moci pořídit hrnce z řady President Stone, ale také další kousky jako třeba elektrické mlýnky PRESIDENT či skleněnou zapékací mísu z řady GrandCHEF.

V obchodech BILLA zítra odstartuje nová věrnostní kampaň, která zákazníkům pomůže připravit se na letošní oslavy svatého Martina a na Vánoce. Tentokrát v ní najdou zmiňované nádobí od značky Tescoma. O jaké konkrétní produkty se jedná? Za klubové body v rozmezí 450 až 650 bodů a také finanční doplatek od 589,90 Kč do 969,90 Kč získají členové BILLA Bonus clubu nepřilnavé nádobí s charakterem přírodního kamene spolu se sklonerezovou poklicí řady President Stone. Vše od 6l hrnce přes 3l hrnec a 1,8l kastrol až po nejmenší rendlík. Velkou výhodou nádobí řady President Stone je všestrannost. Lze s ním péct a také vařit na všech typech sporáků. Navíc se na něj vztahuje pětiletá záruka.

V nabídce kromě řady President Stone najdete také další produkty. Konkrétně krájecí desku PRESTO, zapékací mísu GrandCHEF, elektrické mlýnky PRESIDENT, škrabku na brambory PRESIDENT a bambusovou krájecí desku. Veškeré vyjmenované nádobí kromě mlýnku a bambusové desky je možné umývat v myčce.

Největší položkou v současné věrnostní kampani je celá sada nádobí President Stone. Celkem osm kusů nádobí mohou zákazníci vyměnit za 1 000 bodů a doplatek 2 599,90 Kč. Nejmenší předmět zastupuje škrabka na brambory PRESIDENT za 100 bodů a doplatek 89,90 Kč.

Tentokrát členům BILLA Bonus clubu nabízíme zajímavou možnost, jak obdarovat sami sebe či blízké kvalitním nádobím od značky Tescoma. Na výběr je hned několik produktů, proto věříme, že si vybere opravdu každý. Pro inspiraci jsme do komunikace zahrnuli i několik sezónních receptů,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA.

Mezi zmiňovanými recepty zákazníci najdou vánoční inspiraci na vaječný koňak, houbového kubu či kapra na medu. Další recepty zákazníci naleznou na stránkách Gusto Academy.

Zdroj a foto: REWE