Začala doba letních dovolených – prodeje salámů a konzerv prudce stoupají

S příchodem letních dní se mění skladba nákupního košíku zákazníků Lidlu.  Prodeje uzenin stoupají o desítky procent. Zvyšuje se také zájem o masové konzervy, ale i čerstvé maso.

Blíží se prázdniny a lidé začínají nakupovat zásoby na dovolenou. V letních měsících dávají Češi přednost lehčí stravě, na druhé straně jim však na dovolené nesmí chybět „štangle“ salámu.

Pokud si zákazníci Lidlu koupí v létě čerstvé maso, pak nejčastěji sáhnou po kuřecích prsou. Poptávka po nich roste v červenci-srpnu až o několik desítek procent.

Nicméně o tom, kdo je králem dovolenkové sezóny, není pochyb – jsou to trvanlivé uzeniny. Mezi nimi vede s přehledem Lovecký salám, jehož prodeje v létě stoupají oproti předcházejícím měsícům dvojnásobně. Stříbrné místo pak zaujímá salám Vysočina – je zajímavé, že lidé si raději kupují menší balení.

Druhou kategorií, která v nákupním dovolenkovém košíku vede, jsou masové konzervy. Pod značkou Pikok najdete několik druhů, mezi nejoblíbenější patří například Vepřové mase ve vlastní šťávě. Nárůst v červenci a srpnu je opravdu výrazný – jde o více než 50 %. To potvrzuje, že hlavní sezóna tohoto sortimentu přichází právě v létě.

Všeobecně se ale dá říct, že dnešní zákazník si rád připlatí za kvalitu. Proto také ve výše uvedených kategoriích častěji volí „kvalitnější“ variantu. V případě nákupu uzenin se lidé čím dál častěji dívají na složení a vybírají zboží s vyšším podílem masa.

Co se týče spotřebního zboží, zde vedou dle očekávání sportovní potřeby, pomůcky na grilování, nebo také vybavení k vodě.

Letošním překvapivým hitem jsou paddleboard a lehátka do vody ve tvaru pizzy či ananasu,“ dodává Zuzana Holá.

 

Zdroj: Lidl

Foto: pixabay.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010