Vzájemná spolupráce společností L’Oréal ČR a Rexy ohledně Dermocenter

Dermocentrum je samostatně fungující část lékárny,  je žhavým trendem a velmi žádanou součástí moderních lékáren. Aby dermocentrum správně fungovalo, bylo konkurenceschopné a inovativní z pohledu zákazníka i lékárny, musí jeho realizace zahrnout řadu specifik.

JAK REALIZUJE DERMOCENTRA?

Realizace podléhá řadě pravidel, které vycházejí z designu, plochy i  umístění dermocentra,  celkové obchodní strategie i marketingové podstaty prezentovaných značek.

Při realizaci dermocenter REXY respektuje a snaží se maximálně navázat na již existující design lékárny. Propaguje se odlehčený a světlý design s prvky dřeva, který ve výsledku působí na zákazníka čistým a moderním dojmem. Realizace jsou odlišné nejen designem ale i tím, že po domluvě s klientem se navrhne, dodá a nainstaluje digitální komunikaci, která je v dnešní době nutnou součástí každého moderního dermocentra. Digitální komunikace může být různá, např. ve formě malých 10‘‘ obrazovek v regálech se zbožím upozorňujících na slevy, dárky k nákupu či jiné výhody pro zákazníka nebo ve formě velkých obrazovek, které se umístí  na prodejní ploše a/nebo do výlohy. „V poslední době často instalujeme interaktivní gondoly, které potvrzují nutnost digitálních technologií v místě prodeje. Zviditelní značku i její vystavené produkty a konečného spotřebitele dokážou zaujmout a „komunikovat“ s ním, dopřejí mu zážitek z nákupu i větší množství informací o vybraném produktu. Značce zase přináší možnost „upsat si klienta“ k odběru newsletterů a také zobrazovat reklamní spoty a zvýšit si tak povědomí i image,“ říká Bogdan Erdelyan Architect & Project Manager Sr.- Team leader retail.

DERMOCENTRUM & JEHO VÝHODY

Dermocentrum slouží k poradenství a následnému prodeji dermokosmetiky, která splňuje ty nejpřísnější požadavky farmaceutického průmyslu a v dnešní době již musí být součástí prodejního portfolia každé moderní lékárny.

Pro značky, které nabízejí dermokosmetiku, nabízí dermocentrum výhody jako např. větší vizibilitu, reprezentativnější a větší prostor k vystavení a vyzkoušení produktů a zejména asistovaný prodej v podobě vyškolených dermoporadkyň.

Pro zákazníka je dermocentrum výhodou v tom, že si může v klidu prohlédnout a testovat dermokosmetiku pomocí tzv. tester barů. Lze otestovat velké množství produktů, jejich konzistenci, vůni, snášenlivost s pletí na vlastní kůži. Specifikou dermocenter jsou služby a poradentství zkušených dermoporadkyní, které se věnují zákazníkům déle a důkladněji než u běžného výdeje léčiv a pomáhají zákazníkům najít vhodný produkt k vyřešení  jejich problému. Ty modernější nabízejí i diagnostiku pleti pomocí speciálních diagnostických přístrojů a mikro-dermokamer.

KDO JSOU ZÁKAZNÍCI DERMOCENTRA?

Díky široké nabídce produktů jsou zákazníky nejen ženy, ale především zákazníci, kteří řeší problémy problematické a aknózní pleti, ale také muži, budoucí maminky i děti a novorozenci.

Zdroj a foto: REXY, POPAI CE