Hlavní cenu Grand Prix soutěže Český direkt & Promo získala agentura Dark Side, retailovou cenu agentura Wellen

Agenturami letošního 14. ročníku soutěže Český direkt & Promo se staly Dark Side a Wunderman, klientem roku byla zvolena společnost Ford Motor Company.                             

Hlavní cenu Grand Prix získala agentura Dark Side za projekt Česko v datech (ceskovdatech.cz), který vytvořila pro SAS Institut.

cesko v datech -titulka - small

Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno 61 prací v 13 kategoriích, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce.

Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“. Novinkou v aktuálním ročníku bylo rozšíření počtu digitálních kategorií ze dvou na pět.

Porota byla velmi štědrá, udělila rekordní počet 34 medailí, z toho 14 zlatých,“ uvedl Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, zástupce jednoho ze spolupořadatelů soutěže.

Předsedkyně poroty Naďa Šolcová k tomu řekla: „Soutěž Český direkt & Promo klade na přihlášené práce velké nároky. Aby uspěly, musí být zároveň strategicky promyšlené s dobrými výsledky i dobrou kreativou. Proto je velmi potěšující, že jsme se v porotě shodli na tolika oceněných.

 

Náš odborný portál nejvíce samozřejmě zajímala kategorie Retail/merchandising/instore marketing.

V této kategorii získala zlatou medaili agentura Wellen za projekt Jedna bedna pro společnost Bona o.p.s.

Nezisková prodejna Bona o.p.s. původně nesla název Dvojí svět. V rámci projektu Rok jinak byl vytvořen nový koncept a prodejní layout pod názvem Jedna bedna.

Bedna nejen jako přepravka nebo skladovací prvek, ale také jako hlava se stala inspirací pro design. Byl vytvořen jednoduchý variabilní systém z dřevěných prken, kovových úchytů a reálných, různě velikých bedniček od zeleniny. Prodejna byla po výmalbě svépomocně osazena systémem, zjednodušilo se osvětlení a bylo vyřešeno uspořádání sortimentu. Koncept bedniček akceptuje rovněž vývěsní štít, navigační graffiti na přilehlé zdi a aranžmá výlohy. Prodejna, která se nachází v Praze 2, v Žitné ulici, je nyní světlejší, přehlednější a láká k nakupování, což se projevilo na okamžitém nárůstu návštěvnosti a tržeb.

 

Další medaile v této kategorii nebyly uděleny, pouze agentura Momentum s projektem Vyhraj plavbu snů pro Ferrero Česká, s.r.o. se dostala na shortlist.   

 

Zlaté medaile obdržely následující agentury:

  • Kategorie Veřejný zadavatel:    COMTECH Group, DARK SIDE, Leemon Concept
  • Nízkorozpočtové kampaně:        Made by Vaculik
  • Integrovaná komunikace:          Momentum
  • Event, field a sport marketing: Wunderman, Leemon Concept
  • Přímá B2B a B2C komunikace: Wunderman
  • Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy: Wunderman
  • Digitální idea:                               DARK SIDE
  • Digitální integrovaná komunikace: COMTECH Group
  • Digitální trefa:                             DARK SIDE
  • Digitální inovace:                        DARK SIDE

 

Celý přehled výsledků ve všech kategoriích naleznete zde.

 

Zdroj: ceskydirect.cz, wellen

Foto: ceskovdatech.cz, bona-ops.cz

Video: Wellen