V MAKRO Stodůlky najdete nově na dvě stě druhů prémiového alkoholu

9317 zobrazení

Od včerejšího dne, tedy od 27. července, má oddělení s alkoholem ve velkoobchodu MAKRO v pražských Stodůlkách nový design. Na zákazníky čeká více prostoru, lepší přehlednost, nový dekorační koncept i významně širší nabídka především exkluzívního sortimentu. 

Řetězec MAKRO se stále více zaměřuje nejen na profesionální kuchaře, ale i gurmety, pro které je dobré jídlo a pití koníčkem. Sortiment prvotřídních potravin a nápojů proto postupně doplní i příjemné osobnější prostředí.

„S podobnou rekonstrukcí se zákazníci setkali již v minulých letech u oddělení s víny, kde dnes nabízíme kromě mnoha českých a zahraničních vín i služby sommeliera. Odborné poradenství přímo na místě, které se u zákazníků těší velké oblibě, plánujeme do budoucna i do oddělení s alkoholem,“ komentuje Tomáš Tršo, regionální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR.

Guillaume Che_ne_generalni re ditel MAKRO a Martin Pučalík_obchodní ředitel Jan Becher – Karlovarská Becherovka

Generální ředitel MAKRO Guillaume Chêne (vlevo) a obchodní ředitel společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka Martin Pučalík.

 

Ve spolupráci s předními českými barmany MAKRO vybralo 118 prémiových produktů, kterými rozšíří současnou nabídku všech svých obchodů po celé České republice. V prodejně v pražských Stodůlkách byla dále nabídka rozšířena o dalších osm desítek produktů, mezi nimiž nechybí prémiové giny, whisky, rumy či koňaky. Aktuálně v pražských Stodůlkách mohou zákazníci vybírat z více než 1 000 druhů alkoholu.

Letos jsme začínali se 814 druhy alkoholu, nyní máme přesně 1012 produktů,“ vypočítává Jan Jindra, nákupčí alkoholu pro MAKRO Cash & Carry ČR.

V dalších letech se komfortnější podoby oddělení dočkají všechny prodejny velkoobchodu MAKRO po celé České republice.

„Podoba rekonstrukce není konečná. Zajímají nás reakce zákazníků, kterým chceme dopřát příjemný pocit z nákupu. Postupné koncepční změny využijeme i při úpravě oddělení v dalších prodejnách,“ dodává Tomáš Tršo.

Martell Premier Voyage

Jedna z pouhých tří set lahví koňaku Martell Premier v limitované edici Voyage. Cena tohoto exkluzivního nápoje v křišťálové karafě obklopené ocelovou skulpturou je 275 000 korun.

 

 

Zdroj a foto: Makro