TZ | Digitální soutěž Očima psa od Newcast pro PURINU PRO PLAN

Praha, 12.10.2015 – Značka PURINA® PRO PLAN® od společnosti Nestlé ve spolupráci s contentovou agenturou Newcast připravila pro spotřebitele unikátní soutěž nazvanou Očima psa. Soutěž odstartovala na konci září a potrvá do konce října, kdy proběhne vyhlášení vítězů. Partnerem soutěže je i výrobce outdoorových kamer Lamax.

Agentura Newcast, která je součástí skupiny ZenithOptimedia Group, stojí za realizací úvodních videí, kompletní exekucí a webovými stránkami www.ocimapsa.cz, na kterých projekt probíhá. Do soutěže se může přihlásit každý, kdo se rozhodne zapojit svého čtyřnohého miláčka a chce se na svět podívat jeho očima. Účastníci si u organizátora soutěže mohou vypůjčit kvalitní outdoorovou kameru včetně obalu a popruhů, které umožňují upevnit přístroj na psa, popř. mohou použít vlastní snímací zařízení. Pak už stačí jen kameru zapnout a nechat čtyřnohého miláčka zrežírovat jeho pohled na svět. Výsledné video je třeba nahrát na webové stránky www.ocimapsa.cz. Odměněno bude 5 účastníků, kteří do soutěže vloží nejzajímavěji a nejkreativněji zpracované video natočené z pohledu psa. Tito vítězové jako cenu obdrží outdoorovou kameru Lamax a prémiové krmivo Purina ProPlan na rok zdarma.

„Pro klienta jsme v polovině roku připravili kompletní koncept digitální soutěže pro všechny milovníky psů a jejich čtyřnohé miláčky. Celá realizace soutěže byla pod naší záštitou, od tvorby pravidel soutěže, natočení úvodních inspirativních a promovaných videí či spuštění webových stránek, přes oslovení a zajištění partnera soutěže – výrobce outdoorových kamer Lamax, a to vše až po následnou exekuci, komunikaci se soutěžícími a mediální podporu,“ říká David Pavel, ředitel contentové agentury Newcast.

„Klíčová pro realizaci soutěže byla naše prvotní myšlenka podívat se na svět kolem nás očima psa. To nás nejvíce zaujalo, a proto jsme se rozhodli pro spolupráci na tomto unikátním projektu s agenturou Newcast. Myslíme si, že mnoho lidí zajímá, jak naši čtyřnozí miláčci nahlížejí na svět, a věříme, že mnoha chovatelům může naše soutěž pomoci jejich psům ještě více porozumět,“ říká Zdeněk Sokol, brand manager značky Purina.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010