Trh si žádá modulární řešení

POS – koncepty STI Group, které slouží pro celý komplex zemí střední a východní Evropy, pomáhají výrobkům Henkel vstoupit na globální trhy v jednotném vzhledu. Je zcela podružné, zda mluvíme o České republice, Polsku, Maďarsku, Slovinsku, Pobaltských republikách, nebo o jiných zemích. Není důležité, zda mluvíme o značce Persil, Schauma, Bref nebo jiných. Zásadní je, že ve všech těchto zemích může Henkel díky inovativnímu POS řešení podporovat své značky tak, aby vypadaly exklusivně a přitom se přizpůsobily lokálním potřebám.

Zakladatelem displejové řady, určené pro země CEE je regálový display z vlnité lepenky. Díky použití ekolišt je možné libovolně měnit výšku jednotlivých pater. Ekolišty, které tvoří několik slepených vrstev papíru, jsou jednak recyklovatelné, ale i velmi stabilní a mají vysokou nosnost. Současně umožňují jednoduchý přístup k produktům ve všech patrech displeje.

Neutrální tiskové motivy pro individuální uspořádání.

Také pro modulární a standardizované displejové koncepty platí, že emoce jsou důležité a nesmějí přijít zkrátka. Pod zastřešující značkou Schwarzkopf & Henkel jsou prezentovány výrobky na velkoformátových motivech, kde převládá elegantní čerň. Zda jsou stojany následně v prodejních místech naplněny výrobky Gliss Kurr, Schauma, nebo Fa, závisí na potřebách jednotlivých trhů a na preferenčních zákazníků. Velkoformátové tiskové motivy na postranních elementech displejů se starají o emocionalitu a o prezentaci značky, další podpůrné elementy nejsou obvykle zapotřebí. U okruhu výrobků na praní a čištění podtrhuje vyšší podíl bílé barvy sílu účinku výrobků, jako je například Persil, Bref, nebo Max San.

„POS kampaně, které překračují hranice zemí, nabízejí velký potenciál úspor, jelikož se zvyšují výrobní dávky a snižují se různé procesní náklady“, říká Jens Handkammer, ředitel rozvoje pro země CEE. „Prosazení a řízení jednotlivých kampaní není ale nikdy jednoduché, jelikož se v jednotlivých zemích liší preference zákazníků, ale i požadavky obchodu. Všechny tyto záležitosti je potřeba vzít v potaz již ve fázi vývoje.“

Výroba pro země CEE v České republice.

Výrobní závod STI Česko v Rumburku, který byl založen roku 1996m se specializuje na výrobu displejů pro region střední a východní Evropy. Kolem 100 zaměstnanců společnosti pracuje v těsné blízkosti hranic s Polskem a Německem v těsné součinnosti s 13 dalšími výrobními závody STI Group. Zde také probíhá výroba nových displejových řešení. Certifikát Prozess-Standard Offset (PSO), který závod STI Česko, s. r. o. získal, podtrhuje vysoký standard kvality závodu, který je v oblasti kosmetiky velmi důležitý.  

Zdroj: Brands&Stories, 04/2011 (8. 7. 2011)

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010