Traficon dále roste a upevňuje pozici na trhu

Přední česká síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb provozovaná na základě franšízingu TRAFICON, která je součástí české investiční skupiny DT-holding a.s. podnikatele Daniela Tomeše, i v této turbulentní a nejisté době dále expanduje a do konce roku otevře ještě osm nových prodejních míst. Letošní rok uzavře s rekordní bilancí 17 nově otevřených prodejen a 6 kompletních rekonstrukcí spojených s modernizací a remodelingem stávajících prodejen. Do roku 2023 vstoupí TRAFICON s celkovým počtem 165 prodejen a s růstovým plánem na otevírání dalších nových prodejen po celé ČR. Cílem společnosti je provozovat do pěti let celkem 250 prodejen.

V listopadu bude otevřena nová prodejna TRAFICON u prodejny Penny Market v Mimoni a v Praze v Retail Parku ve Štěrboholech. Po kompletní rekonstrukci pak znovu otevře své brány prodejna v Milovicích. Následně v prosinci dojde k otevření prodejen v Jihlavě, Ostravě, Žďáru nad Sázavou a úplně nově i ve Vratimově. Znovu otevře prodejna v Teplicích, která prošla spolu s prodejnou Penny Market kompletní rekonstrukcí.

„S letošním rekordním růstem nových prodejen dále upevňujeme pozici jednoho z největších a nejrychleji rostoucích franšízingových řetězců v oboru. Naším cílem je být dostupným a atraktivním místem pro každého zákazníka,“ říká Karel Čáp, obchodní ředitel sítě Traficon, a dodává: „Chceme být blíž k našim klientům a zároveň se snažíme, aby prostředí prodejen bylo pro naše zákazníky co nejpříjemnější. Měníme zažitý pohled na klasickou trafiku a využíváme prvků, které nejsou pro tento obor zcela běžné, jako je velký prostor, prosklené výlohy, bílá barva, LED osvětlení, displeje s aktuální komunikací. Směr, kterým se vydáváme, je moderní a přívětivý koncept multifunkčních prodejen, který je plný světla, moderních materiálů a reflektuje potřeby našich zákazníků.“

„Nový koncept našich prodejen není jen o designu a moderním IT řešení prodejen, ale i o franšízingových standardech naší sítě, které neustále rozvíjíme a posouváme. Nové prodejny potřebují nové franšízanty, kterým ve složité době nabízíme zajímavou příležitost na rozjezd vlastního podnikání bez nutnosti vstupních investic. Šanci podílet se na úspěchu ryze české značky má nyní každý schopný obchodník. Může získat k užívání plně vybavený moderní obchod na skvělém místě včetně zásob zboží a provozovat ho na základě franšízingu. Tím se mu otevírá unikátní příležitost podnikat s minimálním rizikem a zázemím silné značky, která je na trhu už 26 let,” doplňuje Jaroslav Smrčka, manažer franšízingové sítě Traficon.

Franšízingový koncept prodejen TRAFICON

Síť prodejen Traficon je provozovaná na základě franšízového konceptu, který úspěšně funguje již řadu let. „Náš franšízový koncept umožní franšízantům nastartovat podnikání bez vstupních investic. Získají od nás k dispozici kompletně vybavenou a zavedenou provozovnu s veškerým zbožím a zasmluvněnými dodavateli. Na základě našeho dlouholetého know-how pomáháme franšízantům v jejich podnikání v oboru, který je stabilní a perspektivní, a díky kterému dosáhnou rychleji svých plánovaných zisků. Investici do zásob v řádu milionu korun bere na sebe Traficon, který se také postará o kompletní technické, IT a softwarové zajištění a vybavení prodejny moderním nábytkem. Na začátku každé nové spolupráce je franšízant povinen složit vratnou kauci, která se odvíjí od dané provozovny a je každoročně úročena. Šanci podílet se na úspěchu silné české značky má tak každý schopný obchodník s podnikatelským duchem,“ popisuje již vyzkoušený a úspěšný franšízový koncept zakladatel a majitel značky Traficon a společnosti DT-holding Daniel Tomeš.