Tesco Mobile brzy odstartuje

Nový operátor odstartuje 29. května. Jeho kampaň pracuje s převzatým televizním spotem Tesca, který už byl v jiných souvislostech použit například ve Velké Británii a na Slovensku. Spot bude nasazen od soboty 1. června, a to pouze v televizi Prima.

Kampaň poběží od června do poloviny července. Zástupci Tesca a O2 to oznámili na dnešní tiskové konferenci. Kampaň pro Tesco Mobile připravuje agentura Adam. Ta je podle generální manažerky Tesco Mobile Lucie Hadaričové úzce propojena s s agenturou RMP (retail marketing practice), jež pro Tesco zajišťuje většinu marketingových aktivit. Mediální agenturou Tesco Mobilu je Mindshare. Ten se kromě nákupu televizních časů bude starat i o rozsáhlou out-of-home kampaň zahrnující billboardové a bigboradové plochy po celé ČR, o tiskovou inzerci a o on-line reklamu, počítající jak s image vizuály, tak s PPC kampaní.
Kromě toho Tesco Stores připravuje od uvedení nového virtuálu 29. května silnou in-store podporu jak v Tescu, tak v obchodním řetězci Žabka (jeho SIM karty se budou prodávat ve všech 231 obchodech Teska a 140 obchodech sítě Žabka). Protože jedním ze subdodavatelů agentury Adam je agentura Cream Prague, specializovaná na netradiční formy inzerce, dá se počítat s určitou formou guerillové reklamy. To však zatím zástupci společnosti odmítli upřesnit.
Skutečnost, že Tesco Mobile inzeruje z televizních stanic pouze v Primě, nemá podle mluvčího Tesco Stores Jana Williama Dvořáka souvislost s novými obchodními podmínkami televize Nova. „Nova je pro Tesco Stores nadále důležitý obchodní partner, ale zvážili jsme všechny dostupné nabídky a rozhodli se podle toho,“ uvedl Dvořák bez bližších podrobností.
Hlavním hitem nového virtuálu má být Clubcard balíček, který je určen zákazníkům vlastnícím klubovou kartu Tesco Clubcard. Za 300 korun měsíčně má balíček nabídnout neomezené volání a SMS v rámci Tesco Mobile, mimo Tesco Mobile pak 120 minut a 60 SMS zdarma, další v ceně 2,90 koruny za minutu volání a 1,50 koruny za SMS.