Tesco Eden: Nový standard moderního nakupování s respektem k zákazníkům i planetě
Po více než čtyřměsíční rekonstrukci dnes Tesco slavnostně znovuotevřelo prodejnu v pražském NC Eden. Zákazníci se mohou těšit na moderní prostředí, přehlednější uspořádání, širokou nabídku potravin i nepotravinářského zboží. Tesco slaví spolu se zákazníky a komunitou – kromě dárku v podobě 10% slevy na celý nákup pro držitele Clubcard totiž přispělo i neziskové organizaci NAUTIS částkou 50 000 Kč.
Nový Eden – nová úroveň nakupování
„Tesco Eden je pro nás výjimečné místo. Sídlí zde i naše centrála, a o to větší radost máme, že právě tady dnes můžeme představit jednu z nejmodernějších a nejhezčích prodejen v ČR. Modernizace je nejen o designu, ale hlavně o pohodlnějším a rychlejším nakupování, které si naši zákazníci bezesporu zaslouží. Tento projekt je unikátní tím, že prostor, design a sortiment byly speciálně navrženy právě pro tuto prodejnu. V rámci přestavby jsme sice zmenšili prodejní plochu, ale zachovali šířku sortimentu, od potravin, drogerii přes papírnictví, potřeby pro domácnost a péči o dítě až po oblečení módní značky F&F. Díky nové organizaci prostoru mohou zákazníci nakupovat rychleji a pohodlněji, což jistě ocení,“ vyjmenovává Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco ČR.
Prodejna prošla rekonstrukcí doslova od podlahy po strop – a to vše za provozu. Výsledkem je vzdušný a přehledný prostor s moderní navigací, designovými dřevěnými prvky, novým osvětlením, pokladní zónou, kávovarem u pekárny, oddělením květin i inovovaným módním oddělením F&F, které láká na nové trendy kousky za výhodné ceny.
Zákazníci hned u vchodu najdou širokou zónu čerstvých potravin, kde se propojuje nabídka ovoce, zeleniny, pečiva, jídla s sebou i obslužných pultů. Součástí je také vlastní pekárna, kde pekaři několikrát denně připravují řemeslně čerstvé pečivo přímo na místě. Na tuto zónu navazuje oddělení zdravé a speciální výživy.
Ohleduplně k planetě
Modernizace přinesla i zásadní ekologická zlepšení. Nové chladicí zařízení využívá plyn CO₂ a chladničky jsou vybaveny dveřmi, což výrazně snižuje spotřebu energie. Prodejna používá úsporné LED osvětlení a 100 % elektrické energie pochází z obnovitelných zdrojů.
Podpora komunity a zaměstnanců
Novou podobu dostalo i zázemí pro zaměstnance, kteří nyní pracují v komfortnějším prostředí. Prodejna v Edenu zaměstnává 90 lidí.
„Naším cílem je být dobrým sousedem v každé komunitě, kde působíme. V Edenu se krásně propojuje podpora zákazníků, zaměstnanců i těch, kteří ji potřebují nejvíc. Při příležitosti znovuotevření jsme věnovali 50 000 Kč neziskové organizaci NAUTIS – Národní ústav pro autismus, která pomáhá světu porozumět autismu a lidem s autismem porozumět světu. Zaměřuje se mimo jiné na děti a mladé, stejně jako náš grantový program Správný start, který podporuje ty, kdo čelí náročnějšímu začátku života. Zároveň pravidelně darujeme potravinové přebytky z této prodejny Potravinové bance pro Prahu a Středočeský kraj, která je dále rozděluje lidem v nouzi,“ uvádí Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco ČR. Právě ve spolupráci s organizací NAUTIS Tesco před časem zavedlo Klidnou hodinku.
Otevření s představiteli města a lákavé nabídky pro zákazníky
Znovuotevření nové prodejny Tesco Eden se zúčastnili významní hosté: britský velvyslanec v Praze Matt Field, ředitelka neziskové organizaci NAUTIS Magdalena Šubrt Thorová, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza, za Tesco ČR generální ředitelka Katarína Navrátilová, marketingová ředitelka Zuzana Grinčová, provozní ředitel Patrik Dojčinovič, produktový ředitel Pavol Halász a vedoucí prodejny Eden Petr Mašek.
Na oslavu znovuotevření prodejny Tesco připravilo pro držitele Clubcard 10% slevu na celý nákup, která platí od 28. května do 3. června. Změny se navíc dotknou i celého NC Eden, které plánuje rozšířit portfolio nájemců o nové atraktivní značky.