Vítěz P.O.P. Star 1/2025: Vystavení Magnum se stalo prvním finálovým shop in shopem v roce 2025

Na začátku roku došlo k uvedení na trh dvou novinek značky Magnum, které díky svému vizuálu a prémiovému shop-in-shopu obsadily i první příčku v soutěži POP Star za měsíc leden. Tento poutavý koncept představil nové příchutě UTOPIA Magnum Double Hazelnut a Double Cherry, které přinášejí požitek z dokonalého světa utopie podle Magnum.

“Chtěli jsme rozšířit povědomí o těchto novinkách a přiblížit spotřebitelům jedinečný svět Magnum – místo, kde se prémiový požitek setkává s výrazně atraktivním vizuálem,“ říká Iveta Maršalová, Customer Strategy Planning Manager IH Ice cream CZ&SK ve společnosti Unilever.

Celé vystavení ladí s barvami novinek a plynule na něj navazuje i aktuální kampaň v duchu Magnum světa Utopie. Cílem bylo přenést prémiovost značky Magnum do podoby vystavení, které zaujme zákazníka na první pohled. „Využili jsme výrazné zlaté prvky, světelné efekty i detailně propracovaný design, aby celý shop-in-shop působil exkluzivně a podtrhl výjimečnost nových příchutí. Děkujeme klientovi za důvěru a skvělou spolupráci, která nám umožnila tuto vizuálně atraktivní a funkční realizaci uskutečnit,“ dodává Michaela Urbanová, Sales Director POS Media Czech Republic.

Jak samotné vystavení v místě prodeje vznikalo, můžete zhlédnout v krátkém videu: https://youtu.be/MgukxwMzwj8.

Vítězný diplom v polovině května během Retail Clubu v Magenta Experience Center v Praze předaly Ivetě Maršalové z Unileveru a Michaele Urbanové z POS Media ředitelka divize retail auditu v ppm factum Michaela Klobásková a Jana Follprechtová, šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010